Τετάρτη, 26 Νοεμβρίου 2014

Σάλος για διαφημιστικό του PS Vita: Σέξι γιατρός προτρέπει τους άνδρες να παίξουν όσο μπορούν




Διαφήμιση για το νέο PS Vita με πρωταγωνίστρια σέξι γιατρό, προτρέπει τους άνδρες να το... "κάνουν" όσο περισσότερο μπορούν. Κατηγορήθηκε ως σεξιστικό





Η σέξι γιατρός με την λευκή ποδιά ξεκινά προκαλώντας κάθε άνδρα από το πρώτο δευτερόλεπτο αναφέροντας "Ξέρω ότι το έχεις ήδη κάνει σήμερα" και ρωτάει: "Πόσες φορές το έκανες χτες;". Η συζήτηση συνεχίζεται με τα υπονοούμενα να πέφτουν βροχή και να κάνουν τους πάντες να κοκκινίζουν από ντροπή. "Φοβάσαι ότι το κάνεις πολύ συχνά; Στην κρεβατοκάμαρα ή μήπως προτιμάς την κουζίνα;" συνεχίζει. Μέχρι τη στιγμή που η κούκλα γιατρός σου λέει: "Ξέρεις κάτι; Δεν υπάρχει λόγος να ντρέπεσαι πια. Όλοι το κάνουν, επειδή είναι φανταστικό!" Φυσικά η όμορφη γυναίκα αναφέρεται στο gaming, τη φορητή κονσόλα και τη λειτουργία "Remote Play" που επιτρέπει στους χρήστες να παίζουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια όπου και αν βρίσκονται.






To teaser της εταιρίας προκάλεσε σημαντικές αντιδράσεις από ανθρώπους που υποστηρίζουν πως έχει σεξιστικά χαρακτηριστικά και αντιμετωπίζει τις γυναίκες με χυδαίο τρόπο, προκειμένου να επικεντρώσει στο ανδρικό κοινό που για χρόνια κυριαρχούσε στο χώρο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Όπως υποστηρίζουν οι διαφωνούντες με τη διαφήμιση, είναι παρωχημένο να απευθύνεσαι με αυτό τον τρόπο στον κόσμο των gamers, που σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία είναι πλέον και γυναίκες σε ένα πολύ μεγαλύτερο ποσοστό από ότι στο παρελθόν. Αξίζει να σημειωθεί πως η Sony κατέβασε το διαφημιστικό από το επίσημο κανάλι της στο youtube.

Η ίδια διαφημιστική είχε επικριθεί για παρόμοιους λόγους πριν από δύο χρόνια, όταν λάνσαρε αυτή την αφίσα για τη νέα φορητή παιχνιδομηχανή. Η διαφήμιση έδειχνε ένα γυναικείο σώμα με στήθος και από τις δύο πλευρές και σημείωνε: "Άγγιξε και τις δύο πλευρές για επιπλέον απόλαυση".






Και φυσικά οι σεξιστικές αναφορές δεν είναι κάτι το πρωτοφανές στο χώρο των παιχνιδιών. Οι δημιουργοί του παιχνιδιού Dead Island, κατηγορήθηκαν για μισογυνισμό όταν μαζί με το παιχνίδι, προσέφεραν στους καταναλωτές και μια μινιατούρα-άγαλμα ενός γυναικείου σώματος ακρωτηριασμένου και αποκεφαλισμένου με μαγιό. Η επικριτές του παιχνιδιού ανέφεραν πως μείωναν τη γυναικεία υπόσταση στο γυναικείο στήθος και μόνο.




 Τα διαφημιστικά με σεξουαλικά υπονοούμενα δεν είναι καινούρια στον κόσμο των games. Δες για παράδειγμα την αφίσα της SEGA από τη δεκαετία του '90 που αναρωτιέται από από τα παρακάτω ζευγάρια θα είναι μεγαλύτερο αυτό το καλοκαίρι.






Τέλος, αντιδράσεις είχε προκαλέσει και η διαφήμιση του διάσημου παιχνιδιού Resident Evil με την γυναίκα που θηλάζει το μωρό της και τελικά αποδεικνύεται ζόμπι.





NEWS247

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου