«Galvah: Το όνομά μου είναι Galuah στη Γλώσσα σου Ονομάζομαι,Finis (Τέλος)
Το άρθρο γράφτηκε από τους Παναγιώτη Κάρδαρη και Ευαγγελία Θώμου για το lvxsite.wordpress.com, και αναδημοσιεύεται στο Mindhack.gr
Ανάμεσα σε όλες τις οντότητες που παρελαύνουν στη μεγάλη σκηνή της διοροσκοπίας, η Galvah κατέχει ομολογουμένως την πιο περίοπτη θέση. Το ίδιο το όνομα της και οι ιδιότητες της, όπως αυτές αποκαλύφτηκαν κατά τη διαδικασία της διόρασης αλλά και ο ίδιος ο ρόλος της την ανυψώνουν στις εξέχουσες μορφές του χοροδράματος της ενωχιανής μυστικής παράδοσης. Η ίδια στις συνομιλίες με τον Ντη και τον Κέλλυ, ονόμασε τον εαυτό της Τέλος.
Παρακάτω ονομάζει τον εαυτό της Ακτίνα της Σοφίας και δηλώνει πρόθεση της να καθοδηγήσει τους δύο άντρες στην εργασία που είχαν αναλάβει για την γέννηση του Liber Loagaeth (Bίβλος του Λόγου). Ήταν μάλιστα εκείνη που αποκάλυψε το όνομα του βιβλίου στον Κέλλυ λέγοντας «it shall be called Logah: which in your Language signifieth Speache from GOD.» (Θα πρέπει να ονομαστεί Logath, που στην γλώσσα σας «σημαίνει» Λόγος από το Θεό, ή σε ελεύθερη μετάφραση, «Ο Λόγος του Θεού». Μάλιστα τους λέει ότι η λέξη γράφεται “Loagaeth” αλλά πρέπει να ακούγεται ως Logath, επίσης τους πληροφόρησε ότι το πρώτο φύλλο είναι το τελευταίο του βιβλίου. (Το τέλος μου είναι αρχή μου = Ουροβόρος, ή όπως αλλιώς το λέει ο Ντη στην Ιερογλυφική Μονάδα, χρησιμοποιώντας τα αλχημικά λόγια του μυθικού ιδρυτή του Ζωροαστρισμού Ωστάνη «Η Φύσις τη Φύσει Τέρπεται»)
Anima Mundi
Παρακάτω ο Κέλλυ την περιγράφει να έχει κεφάλι ζωντανής, πολύ φωτεινής, εκτυφλωτικής φωτιάς. Στο ίδιο όραμα φανερώθηκαν τα κτήνη της γης, οι δράκοντες, όλα τα πλάσματα σε όλες τους τις μορφές, ακόμα και άσχημα και αποκρουστικά να «χαϊδεύονται» στην Galvah, σαν να ήταν κατοικίδιο. Στην ίδια διαδικασία φανερώθηκα τρεις ακτίνες και άλλα σύμβολα και λέξεις. Ένα όραμα απίστευτα συγκινητικό, φαντασμαγορικό και άπειρα συμβολικό στην ουσία του Πυρήνα του, ένα όραμα στο οποίο Ο Ντη απαντά “ Ευλογημένος και Δεδοξασμένος Εκείνος που είναι Ένας και Τρεις, (Τριάς η Εν Μονάδι), και τον οποίο, οι ισχυροί του Λειτουργοί ή οι Κυβερνήτες ακατάπαυστα δοξάζουν». Από αυτό το όραμα με τα πλάσματα, του οποίου μόνο το 1/20 αναφέρουμε εδώ και το οποίο υπάρχει στο The True And Faithful Relation, του Meric Causabon, αλλά και από άλλα στοιχεία τα οποία αποκαλύπτει για τον εαυτό της πολλοί ερευνητές υποθέτουν ότι η Galvah, είναι Anima Mundi, η Ψυχή του Κόσμου. H Ψυχή του Κόσμου, όχι μόνο όπως την αναφέρει ο Ερμητισμός αλλά και ο Πλάτωνας στο «Τιμαίο», όπου ο δημιουργός από την ύλη και τις ιδέες έφτιαξε τον κόσμο.
Γνωστική Σοφία
Επίσης η Galvah ταυτίζεται με τη Σοφία, της Σοφιακής Παράδοσης των γνωστικών αλλά και με τη Σεκινά Θεία Παρουσία της Καμπάλα. Προσωπικά θα έλεγα κάτι μεταξύ της Γνωστικής Σοφίας και του Αγίου Πνεύματος, της θείας ουσίας, που είναι Πανταχού Παρούσα και τα Πάντα Πληρούσα στον κόσμο. Επίσης κάτι που θα πρόσθετα εδώ είναι το ότι η Galvah, ίσως ταυτίζεται και με την Μπίνα, την Καββαλιστική Σφαίρα της Κατανόησης αλλά και με τις θηλυκές ποιότητες του Κρόνου, κάτι για το οποίο θα μιλήσουμε σε άλλο άρθρο, μια και το θέμα είναι μεγάλο. Άλλωστε τα λόγια της ίδιας στον Ντη όταν τη ρώτησε το όνομα της δεν αφήνουν καμιά αμφιβολία ότι μιλάμε για κάτι τέτοιο, όχι δηλαδή για έναν ή μία Αρχάγγελο αλλά για κάτι πολύ μεγαλύτερο. Όπως διαβάζουμε μέσα στα ημερολόγια του ελισαβετιανού διοροσκόπου και επιστήμονα, εκείνος της λέει
Ντη: Προσεύχομαι να μου πεις το όνομα σου
Mαντίμι: Mητέρα προσεύχομαι να πεις το όνομα σου
Γκαλβά: Εγω Ειμί, τι θες περισσότερο από αυτό;
Η αναφορά στην έκφραση Εγώ Ειμί, την οποία βρίσκουμε στην Παλαιά Διαθήκη, στο σημείο που ο Θεός αποκαλύπτεται στο Μωϋσή με την φράση«Εγώ Ειμί Ο Ων» ή στην Αποκάλυψη του Ιωάννη όπου ο Χριστός αναφέρεται ως «Ο Ων, Ο Ην και Ο Ερχόμενος», δεν αφήνει περιθώρια παρανόησης σε ότι αφορά τη σημαντικότητα της Ουσίας και του ρόλου της Galvah. Ο Ρόλος της άλλωστε στο να δώσει στους Ντη και Κέλλυ, το 49 φύλλο του Loagaeth, το οποίο όπως τους είπε είναι το τελευταίο αλλά στην ουσία το πρώτο ενισχύει τις παραπάνω υποθέσεις.
Αρχή Σοφίας η των Ονομάτων Επίσκεψις
Όπως είπε η ίδια εκείνη ήταν το Τέλος (αλλά αυτό που έδωσε το 49οφύλλο ήταν η αρχή!). Συνειρμικά και μόνο το μυαλό μας δεν είναι δυνατόν να μην πάει στον Ουροβόρο Δράκοντα. Έτσι μαζί με την Ευαγγελία προχωρήσαμε σε περαιτέρω έρευνα, σε μη ενωχιανές πηγές, προκειμένου να οδηγηθούμε στις ρίζες της έννοιας της Galvah. Και όπως πολλές φορές έχουμε πει η επίσκεψη στην γλωσσολογική ρίζα των εννοιών, των ονομάτων και γενικά των λέξεων κρύβει θησαυρούς! Όπως έλεγε και ο κυνικός φιλόσοφος Αντισθένης «Αρχή Σοφίας (ή παιδεύσεως), η των ονομάτων επίσκεψις». Έτσι λοιπόν το ερευνητικό ταξίδι μας πήγε πίσω στην παλαιοσλαβική γλώσσα και συγκεκριμενα στην πρωτο-βαλτο-σλαβική, όπου συναντάμε τον γλωσσικό τύπο Galwa (Γκαλουά, η Galva αναφερόμενη για πρώτη φορά στο όνομα της είπε στον Ντη “My name is Galua’h”). Στην πρωτότυπη γλωσσική φόρμα το –a στο Galwa παίρνει από πάνω σημαδόφωνο που δείχνει δασεία φωνή, εξού μάλλον και το h με απόστροφο στον παλαιο-αγγλικό τύπο. Αυτή τώρα η λέξη προέρχεται από την ινδοευρωπαϊκή ρίζα GwOL, που σημαίνει κορυφή, ακρογωνιαίο,Aκίδα κτλ.
Ντη: Προσεύχομαι να μου πεις το όνομα σου
Mαντίμι: Mητέρα προσεύχομαι να πεις το όνομα σου
Γκαλβά: Εγω Ειμί, τι θες περισσότερο από αυτό;
Η αναφορά στην έκφραση Εγώ Ειμί, την οποία βρίσκουμε στην Παλαιά Διαθήκη, στο σημείο που ο Θεός αποκαλύπτεται στο Μωϋσή με την φράση«Εγώ Ειμί Ο Ων» ή στην Αποκάλυψη του Ιωάννη όπου ο Χριστός αναφέρεται ως «Ο Ων, Ο Ην και Ο Ερχόμενος», δεν αφήνει περιθώρια παρανόησης σε ότι αφορά τη σημαντικότητα της Ουσίας και του ρόλου της Galvah. Ο Ρόλος της άλλωστε στο να δώσει στους Ντη και Κέλλυ, το 49 φύλλο του Loagaeth, το οποίο όπως τους είπε είναι το τελευταίο αλλά στην ουσία το πρώτο ενισχύει τις παραπάνω υποθέσεις.
Αρχή Σοφίας η των Ονομάτων Επίσκεψις
Όπως είπε η ίδια εκείνη ήταν το Τέλος (αλλά αυτό που έδωσε το 49οφύλλο ήταν η αρχή!). Συνειρμικά και μόνο το μυαλό μας δεν είναι δυνατόν να μην πάει στον Ουροβόρο Δράκοντα. Έτσι μαζί με την Ευαγγελία προχωρήσαμε σε περαιτέρω έρευνα, σε μη ενωχιανές πηγές, προκειμένου να οδηγηθούμε στις ρίζες της έννοιας της Galvah. Και όπως πολλές φορές έχουμε πει η επίσκεψη στην γλωσσολογική ρίζα των εννοιών, των ονομάτων και γενικά των λέξεων κρύβει θησαυρούς! Όπως έλεγε και ο κυνικός φιλόσοφος Αντισθένης «Αρχή Σοφίας (ή παιδεύσεως), η των ονομάτων επίσκεψις». Έτσι λοιπόν το ερευνητικό ταξίδι μας πήγε πίσω στην παλαιοσλαβική γλώσσα και συγκεκριμενα στην πρωτο-βαλτο-σλαβική, όπου συναντάμε τον γλωσσικό τύπο Galwa (Γκαλουά, η Galva αναφερόμενη για πρώτη φορά στο όνομα της είπε στον Ντη “My name is Galua’h”). Στην πρωτότυπη γλωσσική φόρμα το –a στο Galwa παίρνει από πάνω σημαδόφωνο που δείχνει δασεία φωνή, εξού μάλλον και το h με απόστροφο στον παλαιο-αγγλικό τύπο. Αυτή τώρα η λέξη προέρχεται από την ινδοευρωπαϊκή ρίζα GwOL, που σημαίνει κορυφή, ακρογωνιαίο,Aκίδα κτλ.
Η ρίζα αυτή τώρα έφτασε στα Λετονικά σαν Gal που σημαίνει ΤΕΛΟΣ, και σαν Galvai που σημαίνει Κεφάλι! (Επίσης γλωσσικός τύπος πέρασε και στα παλαιοσλάβικα, στα πρώσικα κτλ ως Γκλάβα! (όλοι θυμόμαστε την παροιμία ότι κατεβάσει η Γκλάβα σου ε;). Επίσης πέρασε και στα Τσέχικα (χώρα και λαός που όπως θυμόμαστε είχαν επισκεφθεί ο Ντη και ο Κέλλυ….) ως Halva, στα πολωνικά ως Glowa κτλ. Το ωραίο είναι ότι η μετάφραση του Galvai στα λατινικά μας πάει στη λέξη Caput! Που σημαίνει τέλος και… Κεφάλη. Ποιος δεν θυμάται την έκφραση Caput Dragonis (ήταν και σύνθημα στην πόρτα του γκρίφιντορ στο Χάρυ Πόττερ), που σημαίνει Κεφαλή Δράκοντα; Ε νομίζουμε ότι ο συνειρμός πια γίνεται απόδειξη. Ο όρος Caput Drαgonis είναι γνωστός επίσης και από την αστρολογία και από τη Γεωμαντεία. Όλοι οι δρόμοι που λέει και η παροιμία, οδηγούν στη Ρώμη. Και ο Ουροβόρος από το κεφάλι θα φτάσει στην ουρά του. Αρχή και Τέλος, το ένα εμπεριέχεται μέσα στο άλλο τόσο μακροκοσμικά όσο και μικροκοσμικά. Τέλος κάποιες σύγχρονες έρευνες προσπαθούν να συνδέσουν τη ρίζα Galwa με την ινδοευρωπαϊκή ρίζα –Ghel που σημαίνει λίθος. Αν τελικά αποδειχθεί αυτό θα είναι επίσης πολύ σημαντικό, θυμάστε τι σημαίνει Ερμής κατά τον Ακαδημαϊκό και γλωσσολόγο Μπαμπινιώτη; Σωρός από πέτρες, όριο και προσθέτουμε εμείς Λίθος Ακρογωνιαίος.
Έτσι κλείνουμε την παρούσα μικρή έρευνα με ένα ωραίο ρητό, τV.I.T.R.I.O.L. (Visita Interiora Terrae Rectificando Invenies Occultum Lapidem, επισκέψου το εσωτερικό της Γης και καθώς θα βελτιώνεσαι θα ανακαλύψεις την κρυμμένη λίθο των σοφών».ο γνωστό V.I.T.R.I.O.L.
Έτσι κλείνουμε την παρούσα μικρή έρευνα με ένα ωραίο ρητό, τV.I.T.R.I.O.L. (Visita Interiora Terrae Rectificando Invenies Occultum Lapidem, επισκέψου το εσωτερικό της Γης και καθώς θα βελτιώνεσαι θα ανακαλύψεις την κρυμμένη λίθο των σοφών».ο γνωστό V.I.T.R.I.O.L.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου