το «φλικ» (flick), που ισοδυναμεί με 1/705.600.000 του δευτερολέπτου και είναι η επόμενη σε διάρκεια μονάδα του χρόνου μετά το νανοδευτερόλεπτο (δισεκατομμυριοστό του δευτερολέπτου)
Ένας μηχανικός του Facebook εφηύρε μια νέα μονάδα του χρόνου, το «φλικ» (flick), που ισοδυναμεί με 1/705.600.000 του δευτερολέπτου και είναι η επόμενη σε διάρκεια μονάδα του χρόνου μετά το νανοδευτερόλεπτο (δισεκατομμυριοστό του δευτερολέπτου).
Το flick (από τις λέξεις frame-tick) σχεδιάσθηκε για να βοηθήσει τους προγραμματιστές να συγχρονίζουν τα εφέ των βίντεο, σύμφωνα με τη σχετική περιγραφή της νέας χρονικής μονάδας στο δικτυακό τόπο GitHub.
Τα flick ορίζονται στη γλώσσα προγραμματισμού C++, η οποία χρησιμοποιείται για τη δημιουργία οπτικών εφέ σε κινηματογράφο, τηλεόραση και άλλα μέσα, μειώνοντας τα σφάλματα στα γραφικά.
Το flick δεν αναμένεται να έχει ευρύτερη χρήση και επίπτωση, αλλά μπορεί πράγματι να βοηθήσει στη δημιουργία βελτιωμένων οπτικών εμπειριών εικονικής πραγματικότητας.
Ο δημιουργός της νέας μονάδας Κρίστοφερ Χόρβαθ είχε για πρώτη φορά αναφερθεί στο flick σε ανάρτησή του στο Fascebook στις αρχές του 2017 και έκτοτε, σύμφωνα με το BBC, προχώρησε σε τροποποιήσεις και βελτιώσεις του, με βάση σχόλια από άλλους χρήστες.
Στο παρελθόν και άλλες εταιρείες είχαν δημιουργήσει δικές τους μονάδες του χρόνου, όπως το Internnet Time από την ελβετική εταιρεία ρολογιών Swatch το 1998, που διαιρούσε τη μέρα σε 1.000 «χτύπους», ο καθένας εκ των οποίων διαρκούσε ένα λεπτό και 26,4 δευτερόλεπτα. Η νέα μονάδα αποσκοπούσε στο να εξαλείψει την ανάγκη για τις χρονικές ζώνες, αλλά δεν κατάφερε ποτέ να «πιάσει».
Ένας μηχανικός του Facebook εφηύρε μια νέα μονάδα του χρόνου, το «φλικ» (flick), που ισοδυναμεί με 1/705.600.000 του δευτερολέπτου και είναι η επόμενη σε διάρκεια μονάδα του χρόνου μετά το νανοδευτερόλεπτο (δισεκατομμυριοστό του δευτερολέπτου).
Το flick (από τις λέξεις frame-tick) σχεδιάσθηκε για να βοηθήσει τους προγραμματιστές να συγχρονίζουν τα εφέ των βίντεο, σύμφωνα με τη σχετική περιγραφή της νέας χρονικής μονάδας στο δικτυακό τόπο GitHub.
Τα flick ορίζονται στη γλώσσα προγραμματισμού C++, η οποία χρησιμοποιείται για τη δημιουργία οπτικών εφέ σε κινηματογράφο, τηλεόραση και άλλα μέσα, μειώνοντας τα σφάλματα στα γραφικά.
Το flick δεν αναμένεται να έχει ευρύτερη χρήση και επίπτωση, αλλά μπορεί πράγματι να βοηθήσει στη δημιουργία βελτιωμένων οπτικών εμπειριών εικονικής πραγματικότητας.
Ο δημιουργός της νέας μονάδας Κρίστοφερ Χόρβαθ είχε για πρώτη φορά αναφερθεί στο flick σε ανάρτησή του στο Fascebook στις αρχές του 2017 και έκτοτε, σύμφωνα με το BBC, προχώρησε σε τροποποιήσεις και βελτιώσεις του, με βάση σχόλια από άλλους χρήστες.
Στο παρελθόν και άλλες εταιρείες είχαν δημιουργήσει δικές τους μονάδες του χρόνου, όπως το Internnet Time από την ελβετική εταιρεία ρολογιών Swatch το 1998, που διαιρούσε τη μέρα σε 1.000 «χτύπους», ο καθένας εκ των οποίων διαρκούσε ένα λεπτό και 26,4 δευτερόλεπτα. Η νέα μονάδα αποσκοπούσε στο να εξαλείψει την ανάγκη για τις χρονικές ζώνες, αλλά δεν κατάφερε ποτέ να «πιάσει».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου