Η συγκεκριμένη ειδική έκδοση του περιοδικού είχε τον τίτλο «Ο Κόσμος το 2015». Στο εξώφυλλό του παρατηρούμε περίεργες εικόνες: ένα σύννεφο-μανιτάρι, την ομοσπονδιακή αμερικανική τράπεζα Fed σε ένα παιχνίδι που αποκαλείται «Πανικός» και πολλά άλλα ακατανόητα, αρχικά, σύμβολα.
Το Economist δεν είναι οποιοδήποτε περιοδικό. Συνδέεται άμεσα με την ελίτ, αφ’ ενός, και, αφ’ ετέρου, ένας εκ των ιδιοκτητών του είναι η οικογένεια Ρότσιλντ.
Τις σχετικές παρατηρήσεις ξεκίνησε το μπλογκ «The Vigilant Citizen», ένας από τους πιο ειδικευμένους αμερικανικούς ιστότοπους στην «αποκρυπτογράφηση» των media και του Χόλλυγουντ.
Κατ’ αρχάς, τα δύο αριθμημένα βέλη στην κάτω δεξιά γωνία του
αμφιλεγόμενου εξώφυλλου φέρουν αριθμούς που, αν αναδιαταχθούν, παραπέμπουν στην 13/11/15 (βλ. μεγεθυμένη εικόνα).
Η γυναίκα στο πορτραίτο κοντά στα βέλη είναι έργο που αποδίδεται στον Λεονάρντο ντα Βίντσι(πρόκειται για το έργο «La Belle Ferronnière») και μοιάζει πολύ με την «Μόνα Λίζα» (ή «Τζοκόντα») του ίδιου (και οι δύο πίνακες είναι στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι).
Μπορεί αυτό να συμβολίζει ένα γεγονός που θα γίνει στο Παρίσι την 13η Νοεμβρίου 2015;
Σημειωτέον, επίσης, ότι το συγκεκριμένο κόσμημα (ferron) που φορά στο μέτωπο η γυναίκα που απεικονίζεται στον πίνακα το φορούσαν συνήθως οι γυναίκες της εποχής στην Ιταλία (15ος αιώνας) και την Αγγλία (19ος αιώνας).
Υπονοεί άραγε επόμενα «χτυπήματα» σε Αγγλία και Ιταλία; Γιατί κάτι τέτοιο διαδίδουν και επίσημα τα ΜΜΕ...
Άλλο ένα σύμβολο (επάνω δεξιά) είναι η υδρόγειος σφαίρα με τα δύο πρόσωπα, σαν Ιανός, που υπονοεί μια ρήξη μεταξύ Ανατολής και Δύσης.Εντυπωσιακό είναι ότι στο βάθος του γενικού πλάνου είναι εμφανής η παρουσία ενός τζιχαντιστή του ISIS με καλάσνικωφ.
Οι φιγούρες του Ναπολέοντα (στο βάθος αριστερά) και του Τσώρτσιλ (δεξιά, πίσω από τον Κάμερον) δημιουργούν συνειρμούς για ευρωπαϊκό πόλεμο.Η μπάλλα, επίσης, πίσω από τα πόδια της Αλίκης στην Χώρα των Θαυμάτων μπορεί να υποδεικνύει έναν ποδοσφαιρικό αγώνα που διακόπηκε ξαφνικά και ίσως συμβολίζει τον φιλικό αγώνα Γαλλίας-Γερμανίας, που μεταδιδόταν ζωντανά από την τηλεόραση και διακόπηκε.
Η παρουσία της Αλίκης είναι ακόμα ένας χαρακτηριστικός συμβολισμός! Η Αλίκη στην Χώρα των Θαυμάτων γιορτάζει φέτος τα 150 χρόνια της, πρωτοδημοσιεύθηκε το 1865... (Alice'sAdventures in Wonderland).
Το ίδιο έτος –συμπτωματικά...- πρωτολειτούργησε το θέατρο Μπατακλάν όπου έγινε το μακελειό!!!
Η επέτειος της Αλίκης προκάλεσε, καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου, πολλές συζητήσεις στην Αγγλία και ειδικά αν το μυθιστόρημα ήταν τελικά μια αθώα φαντασία ή εξ αρχής είχε κάποιο σκοτεινό μήνυμα.
Η Daily Telegraph έγραψε για το θέμα: «Από την βικτωριανή εποχή, κατά την οποία “γεννήθηκε”, και οι επόμενες γενιές αρέσκονταν πάντα να ανακαλύπτουν (στο μυθιστόρημα) κρυμμένες έννοιες και μηνύματα» (04/07/2015).
Το πρόσωπο της Αλίκης παραπέμπει και στην γνωστή ταινία του Στάνλεϋ Κιούμπρικ «Μάτια Ερμητικά Κλειστά», όπου η πρωταγωνίστρια Αλίκη, που υποδύεται η Νικόλ Κίντμαν, έχει θεωρηθεί από πολλές κριτικές ως αναφορά στην ηρωΐδα του βιβλίου Η Αλίκη στην Χώρα των Θαυμάτων.
Ο Στάνλεϋ Κιούμπρικ πέθανε πέντε μόλις ημέρες μετά την υποβολή του τελικού μοντάζ της ταινίας στην Warner Bros.
Όπως για τις περισσότερες ταινίες του Στάνλεϋ Κιούμπρικ, έτσι και γι’ αυτήν μπορεί να γραφεί ολόκληρο βιβλίο σχετικά με τα νοήματα που περιέχει. Το πιο σημαντικό από αυτά είναι η αλληγορία για μια ομάδα που διαφεντεύει αυτόν τον μεταμοντέρνο κόσμο της παγκοσμιοποίησης, μια μυστική ελίτ που στέλνει τα μηνύματά της μέσω «διακριτικών» συμβόλων και μυστηριωδών γρίφων, και αυτό δεν συμβαίνει πρώτη φορά.
Η παρουσία του «Πολύχρωμου Αυλητή» (από τον Μαγεμένο Αυλό του RobertBrowning) στο αριστερό άκρο του συγκεκριμένου εξωφύλλου είναι πολύ ανησυχητική.Ο «Πολύχρωμος Αυλητής του Χάμελιν» (The Pied Piper of Hamelin) είναι ένας γερμανικός μύθος σχετικά με έναν άνδρα που χρησιμοποίησε τον μαγικό του αυλό για να παρασύρει τα παιδιά μακριά από την πόλη του Χάμελιν και έτσι να χαθούν για πάντα.
Αυτή η λαϊκή φιγούρα χρονολογείται από τον Μεσαίωνα και θεωρείται ότι αντιπροσωπεύει είτε τους μαζικούς θανάτους από μια καταστροφή, είτε ένα ρεύμα μαζικής μετανάστευσης. Αντιπροσωπεύει, επίσης, τέλεια την σημερινή νεολαία που έχει «σαγηνευθεί» και μπερδευτεί από την «μουσική» των μεγάλων μέσων ενημέρωσης. Σημειωτέον ότι υπάρχει και ένα μικρό αγόρι κάτω από το φλάουτο του αυλητή.
Ο καπιταλισμός, ως σύστημα κοσμο-ιστορικών διαστάσεων, σε περιόδους βαθιών δομικών κρίσεων, προκειμένου να συνεχίσει να υφίσταται, καταφεύγει σε ένα είδος SHUT DOWN και RESTART, κάτι που συνήθως μεταφράζεται σε βία, συγκρούσεις και πολέμους.
«Και πετάχτηκαν έξω από πόρτες, παράθυρα και λούκια της βροχής, ποντίκια κάθε μεγέθους, ακολουθώντας όλα μαζί το τραγούδι του αυλητή.» - Ο Αυλητής του Χάμελιν [Πηγή: Θανάσης Χαλκιάς, Athens Indymedia, 10/5/2014]
Όλα αυτά, και άλλα που πιθανώς θα προκύψουν, ίσως δεν είναι καθόλου τυχαία. Άλλωστε για τους Γρηγορούντες Πολίτες, το μόττο είναι: «Τα σύμβολα κανοναρχούν τον κόσμο, όχι τα λόγια ούτε οι νόμοι». Όμοια, ο διευθυντής της αμερικανικής Εθνικής Υπηρεσίας Ασφαλείας (NSA) επί Ρήγκαν, ο αντιστράτηγος William Odom, είχε πει: «Με κάθε μέσον οι ΗΠΑ χρησιμοποιούν την τρομοκρατία εδώ και καιρό».
Οι εξουσιαστές σε ολόκληρη την ιστορία γνωρίζουν τα «οφέλη» των false flags(συγκεκαλυμμένων επιχειρήσεων) για να δικαιολογούν την πολιτική τους ατζέντα και να σπρώχνουν σήμερα τους ανθρώπους βαθύτερα μέσα στην «τρύπα του λαγού»... στην «Χώρα των Θαυμάτων» της New World Order.
partisangr.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου