Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Τρομερό φιάσκο: Οι φωτογραφίες της «καμικάζι» Χάσνα ανήκουν σε άλλη γυναίκα..





Στην αρχή αποδείχθηκε ότι Χάσνα Αϊτμπουλαχσέν δεν ήταν τελικά καμικάζι στο διαμέρισμα στο Σεν Ντενί και τώρα ότι κάποιες φωτογραφίες της που δημοσιεύθηκαν ήταν άλλης γυναίκας!

Η… άλλη γυναίκα είναι η Ναμπίλα από το Μαρόκο και μίλησε στο Al Jazeera τονίζοντας δεν έχει καμία σχέση με την τρομοκρατία και τα ΜΜΕ την ενοχοποίησαν, χωρίς να έχουν κανένα στοιχείο. «Δεν έχω καμία σχέση με τη Χάσνα ή με τρομοκρατία. Οι φωτογραφίες μου πουλήθηκαν σε έναν δημοσιογράφο που τις δημοσίευσε. Του τις πούλησε ένας φίλος που είχα, όσο ζούσα στη Γαλλία. Έχω να δω πολύ καιρό την οικογένειά μου και νόμιζαν ότι είμαι νεκρή. Ο δημοσιογράφος δεν έκανε έρευνα και δημοσίευσε ό, τι του έδωσαν».

Οι λάθος φωτογραφίες της Χάσνα που τελικά ανήκουν στην Ναμπίλα από το Μαρόκο





πατηστε εδω για να δειτε το βιντεο



katohika.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου