Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

Εκπληκτική Φωτο με Ελληνικό Αεροσκάφος και UFO




Επιμέλεια Σπύρος Μακρής,

Μυστήριο και έκπληξη προκαλεί μία παλιά φωτογραφία που δείχνει ένα πολεμικό αεροσκάφος της ελληνικής αεροπορίας να το «συνοδεύει» ένα άγνωστο αντικείμενο σε σχήμα ιπτάμενου δίσκου…

Την φωτογραφία εντοπίσαμε στο facebook στην σελίδα «Περίεργα, παραφυσικά, ufo, ανεξήγητα» και έχει γίνει ένας μικρός σάλος σχετικά με αυτήν.


Προσπαθήσαμε να συγκεντρώσουμε όσο περισσότερα σχόλια μπορέσαμε προκειμένου να διερευνήσουμε το παρελθόν της εικόνας. Τα τακτοποιήσαμε σε μία σειρά και έχουμε τα εξής:

Αν και η σημαία φαίνεται να μπερδεύει και να μοιάζει γαλλική, το αεροσκάφος είναι ελληνικό και το εθνόσημο επίσης. Πρόκειται για τα λεγόμενα Α7 που ήρθαν στην Ελλάδα γύρω στην δεκατία του ’70. Οι Γάλλοι δεν είχαν ποτέ Α-7.

Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκάφους υπήρχε μόνο στην πολεμική μας αεροπορία και μάλιστα μέχρι πρόσφατα και των ΗΠΑ που είναι και η χώρα κατασκευής τους .

Σχετικά, διαβάζουμε σε ένα άλλο σχόλιο: Η χουντική κυβέρνηση της Ελλάδος, μέσα στο γενικό πρόγραμμα αναβάθμισης της Πολεμικής Αεροπορίας παρήγγειλε 60 A-7Ε, τα οποία όμως δεν είχαν την δυνατότητα FLIR και πραγματοποίησης εναέριου ανεφοδιασμού («φιλικού ανεφοδιασμού»). Τα υπομοντέλα αυτά ονομάστηκαν A-7H και η σύμβαση για την απόκτησή τους υπεγράφη τον Ιούνιο του 1974. Ένα χρόνο μετά, τα πρώτα αεροσκάφη έφτασαν στα αεροδρόμια της Λάρισας και της Σούδας και τέθηκαν στην διάθεση των ιπτάμενων. Μοιράστηκαν μεταξύ των Μοιρών 347 «Περσέας» (110 ΠΜ), 340 «Αλεπού» και 345 «Λαίλαψ» (αμφότερες της 115 Πτέρυγας Μάχης).
Ελληνικό TA-7C.

Επιπλέον, το 1980 πραγματοποιήθηκε επιπλέον αγορά 5 διθέσιων εκπαιδευτικών TA-7H. Ταυτόχρονα, ένα από τα Α-7Η μετατράπηκε σε ΤΑ-7Η. Τέλος, ο στόλος Α-7 της Πολεμικής Αεροπορίας αυξήθηκε, και οι δυνατότητές του αναβαθμίστηκαν με την προσθήκη 62 A-7E και ΤΑ-7C, πλήρως εξοπλισμένων από πλευράς συστημάτων, από τα αποθέματα της Αεροπορίας του Αμερικανικού Ναυτικού το 1992. Με την παραλαβή αυτών, τα Corsair μεταφέρονται στην 116 ΠΜ και πιο συγκεκριμένα στις 335 Μοίρα Βομβαρδισμού («Τίγρης») και 336 Μοίρα Βομβαρδισμού («Όλυμπος»).

Αν και δεν γνωρίζουμε που τραβήχτηκε η φωτογραφία, πιθανολογείται ότι το αεροσκάφος βρίσκεται στον εναέριο χώρο του μεσσηνιακου κόλπου



Απ’ ότι φαίνεται ο ήλιος χτυπάει το ΑΤΙΑ από την ανατολή όποτε, ενδέχεται η φωτογραφία να τραβήχτηκε πρωινές ώρες, άρα το αεροπλάνο πετάει από βόρεια προς νότια…

Αν παρατηρήσουμε καλύτερα θα δούμε ότι ο ηλιος «χτυπάει» μόνο το UFO, αλλά όχι το μαχητικό. Ενδεχομένως, αυτό συμβαίνει επειδή τέτοια αεροσκάφη έχουν ειδική βαφή «ματ» ώστε να μην γυαλίζουν και δίνουν στόχο, επίσης, για να μη τα πιάνουν τα ραντάρ.

Η διαφορά του χρώματος δεξιά του ΑΤΙΑ, ενδεχομένως, από την πολυκαιρία, κάτι συνηθισμένο σε παλιές φωτογραφίες.

Φυσικά, δεν λείπουν και τα σχόλια ότι η φωτογραφία είναι πλαστή και ψεύτικη…

Άραγε πόσα έχουν δει οι αεροπόροι μας και πόσα θα είχαν να μας πουν, αλλά δεν τους το επιτρέπει η υπηρεσία τους ! ! !

Πάντως, αναφέρεται και μία μαρτυρία:

Ωστόσο, η πιο ασυνήθιστη εμπλοκή ελληνικού Α-7Η, συνέβη το 1977. Ο έμπειρος χειριστής πετούσε στα 17.000 πόδια πάνω από τη θαλάσσια περιοχή ανοικτά του Βόλου. Ξαφνικά διέκρινε στα δεξιά του ένα μικρό σημάδι. Αρχικά πίστεψε ότι επρόκειτο για τουρκικό μαχητικό και ετοιμάστηκε να εμπλακεί. Όταν όμως το αντικείμενο πλησίασε, διαπίστωσε ότι ήταν ένα δισκοειδές σκάφος με διάμετρο πάνω από 10 μέτρα! Ο Έλληνας πιλότος εκτέλεσε μια σειρά επικίνδυνων ελιγμών προκειμένου να απεμπλακεί. Το άγνωστο σκάφος όμως τον ακολουθούσε «κολλημένο» στην ουρά του! Τελικά λίγο αργότερα το «Α.Τ.Ι.Α.» άλλαξε πορεία και εξαφανίστηκε με πολύ μεγάλη ταχύτητα. Το συμβάν αυτό προκάλεσε ιδιαίτερη ανησυχία στην Πολεμική Αεροπορία και ο τότε υπουργός Εθνικής Άμυνας Ευάγγελος Αβέρωφ, διέταξε τη διεξαγωγή έρευνας. Όπως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις δεν μάθαμε τίποτα περισσότερο….

Αυτά και πολύ περισσότερα μπορείτε να τα βρειτε στον σύνδεσμο εδώ.

diadrastika.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου