Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Απελευθέρωση από το θυμό που είναι η αιτία για προβλήματα στη χολή, το συκώτι, στα γόνατα, στα ισχία, στο θυρεοειδή, στον αυχένα, αλλά και η πηγή όλων των αυτοάνοσων νοσημάτων.



Ο θυμός είναι μια διαδικασία που το σώμα μας μπαίνει σε συναγερμό για να αντιμετωπίσει τον κίνδυνο από το φόβο. Ο φόβος μας στην πλειονότητα υποσυνείδητός, ο οποίος προέρχεται από τα γεγονότα που έχουν καταγραφεί στην αμυγδαλή του εγκέφαλού μας από την σύλληψη μας έως την ηλικία των 5 ετών (κατά την πλειονότητα όμως έως 3 ετών). Ο φόβος απόρριψης είναι η κύρια αιτία του φόβου μας αλλά και του θυμού που δημιουργείται από αυτό. Όταν είμαστε μικροί δεν έχουμε δημιουργήσει πνευματικό εγκέφαλο και λαμβάνουμε για πραγματικότητα ότι βλέπουμε, κατ’ αυτό τον τρόπο λαμβάνουμε για απόρριψη την διαμάχη, την αυστηρότητα, την κριτική, την απουσία των δικών μας. Τότε κάθε φορά που αντιμετωπίζουμε κάποιες από αυτές τις συμπεριφορές (κριτική, απόρριψη, δυσκολίες στη ζωή) αμέσως φοβόμαστε και μπαίνουμε σε συναγερμό με τη διαδικασία του θυμού.

Οι συνέπειες του θυμού είναι τραγικές για το σώμα απενεργοποιούμε και παραπλανούμε το ανοσοποιητικό σύστημα με αποτέλεσμα όλα τα αυτοάνοσα νοσήματα. Η κύρια αιτία των αυτοάνοσων νοσημάτων (σκλήρυνση κατά πλάκας, νόσο του Αλτσχάιμερ, Άσθμα, Πάρκινσον, Hashimoto, φλεγμονή στο έντερο, αρθρίτιδες, ψωρίαση, λεύκη, λύκος) είναι ότι το ανοσοποιητικό μας σύστημα παραπλανιέται όταν θυμώνουμε και επιτίθεται στον ίδιο τον οργανισμό μας.


Ο Θυμός φεύγει αν φύγει ο φόβος, κι ο φόβος φεύγει όταν φύγει η θλίψη και η θλίψη φεύγει όταν φύγει η ανασφάλεια και η ανασφάλεια φεύγει όταν μυηθούμε στην αγάπη, εκεί μπορώ να σας βοηθήσω, ελάτε στα σεμινάρια μου να σας μυήσω στην αγάπη, θα πρέπει να συμμετέχουμε στα μυστήρια και τις τελετές της εκκλησίας μας, γιατί με τρόπο που δεν αντιλαμβανόμαστε με τις αισθήσεις μας αντιλαμβανόμαστε την ενότητα των πάντων και αισθανόμαστε ασφαλείς και τελικά ΄έτσι δεν θυμώνουμε, επίσης πρέπει να επαναπρογραμματίσουμε το υποσυνείδητό μας με τα cd που υπάρχουν στα βιβλία μου, πρέπει να ξεμπλοκάρουμε τους μεσημβρινούς που αφορούν την ανασφάλεια, την θλίψη, το φόβο και τέλος το θυμό, Είμαι στη διάθεση σας με τα σχεδόν δωρεάν σεμινάρια μου, με τα βιβλία μου, με τα άρθρα μου και τα βίντεο που έχω στην ιστοσελίδα μου www.afotopoulos.gr.

Με το θυμό μπλοκάρεται ο μεσημβρινός της χολής με αποτέλεσμα η ενέργεια να μην πηγαίνει στη χολή και να δημιουργούνται πέτρες. Όλα τα προβλήματα στον αυχένα, πονοκέφαλος, στους οσφυϊκούς και ιερούς σπονδύλους στη μέση, στο ισχίο οφείλονται σε μπλοκάρισμα του μεσημβρινού της χολής που δημιουργείται από το θυμό.
Περιστατικό αυτοθεραπείας χολής ξεμπλοκάροντας τον μεσημβρινό της χολής
Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Φωτόπουλο που με βοήθησε πρώτα στην υγεία μου και μετά στη ψυχολογία μου που άλλαξε τελείως. Είμαι πολύ πιο χαρούμενη και ευδιάθετη. Είχα πρόβλημα με τη χολή μου και το θυρεοειδή αδένα και δεν το ήξερα. Σε ένα σεμινάριο που έγινε στη Θεσσαλονίκη τον Απρίλιο του 2014, όταν ερωτηθήκαμε που πονάμε, ο κ. Φωτόπουλος μου είπε ότι έχω πρόβλημα με τη χολή και το θυρεοειδή. Το Σεπτέμβριο αρρώστησα, πήγα στο γιατρό και έκανα υπέρηχο και ανακάλυψα ότι είχα στη χολή μου πολλούς πολύποδες και κύστες. Έκανα δύο συνεδρίες με το κ. Φωτόπουλο και το Δεκέμβριο έκανα νέο υπέρηχο και δεν είχα πια πολύποδες και κύστες αλλά φάνηκε μια μεγάλη πέτρα. Ξέχασα να σας πω ότι μου είπε να πίνω χυμούς από μήλο, καρότο και παντζάρι και θα γίνω καλά. Κάνοντας μαλάξεις στο μεσημβρινό της χολής, μετά από ένα μήνα έκανα πάλι υπέρηχο και στη χολή βρέθηκε λάσπη και μια μικρή πετρούλα. Έσπασε η πέτρα και έγινε λάσπη. Συνεχίζω να τρώω και να πίνω αυτά που μου είπε και να κάνω μαλάξεις στο μεσημβρινό της χολής και περιμένω να καθαρίσει εντελώς η χολή μου (Γιαννακούλη Ιωάννα, Θεσσαλονίκη).



Μπλοκάρισμα στο μεσημβρινό του συκωτιού, που προκαλείται από θυμό μας δημιουργεί όλα τα προβλήματα στο ήπαρ (ακόμη και καρκίνο), καθώς πρόβλημα στο θυρεοειδή αδένα, στα ισχία, στα γόνατα κι όλα τα αυτοάνοσα νοσήματα.


Περιστατικά αυτοθεραπείας από υποθυρειηδισμό, όζους σε θυρεοειδή, αυτοάνοσα όπως Ηαssimoto, προβλήματα, στα γόνατα.

Θέλω να καταθέσω την εμπειρία μου από τον κ Φωτόπουλο, αγόρασα και τα δύο υπέροχα βιβλία του και τον επισκέφτηκα 2 φορές στην Αθήνα. Όταν επέστρεψα στη Λάρισα ακλούθησα πιστά τις οδηγίες που έχει στο καταπληκτικό βιβλίο του, «Μια Ζωή Γεμάτη Φως», επί 3 μήνες προσπαθούσα να ξεμπλοκάρω τους μεσημβρινούς, το αποτέλεσμα; ενώ έπασχα από την αυτοάνοσο Ηαssimoto οι εξετάσεις έδειξαν αυτοίαση!!!! ο ενδοκρινολόγος δεν το πίστευε!!! Όλα όσα λέει ο Φωτόπουλος είναι αληθινά! αρκεί να πιστέψετε και να δουλέψετε με πείσμα, σύστημα και υπομονή!!! (Κωνσταντίνα Σουλτούκη).



Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον κύριο Φωτόπουλο για τη βοήθεια του και τη θετική του ενέργεια!

Παρακολούθησα περίπου 6-8 ομαδικές συνεδρίες που πραγματοποιεί στο χώρο του και 1 δίωρη ατομική συνεδρία.

Το πρόβλημά μου ήταν οι κρίσεις πανικού και ο θυρεοειδής (υπό) που με ταλαιπώρησαν για αρκετούς μήνες τόσο σε σωματικό όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο. Έκανα αρκετές ιατρικές εξετάσεις και ταλαιπωρήθηκα πολύ μέχρι να αποκλείσω άλλες πιθανές ασθένειες και να ονομάσω εν τέλει τα προβλήματά μου.

Ο κύριος Φωτόπουλος με έκανε να καταλάβω ότι πηγή όλων των ασθενειών μας είναι το άγχος κι ο θυμός! Οι ασθένειες είναι για μένα απλώς τα συμπτώματα μιας ψυχής που νοσεί. Αν γιατρευτεί η ψυχή εξαφανίζονται και τα σωματικά προβλήματα. Μετά τη δίωρη γεμάτη φως ατομική συνεδρία που έκανα περίμενα να αισθανθώ αμέσως καλύτερα. Παρόλα αυτά είδα τη βελτίωση στο σώμα μου και στην ψυχή μου μετά από περίπου δύο ημέρες. Το επισημαίνω αυτό για να μην απογοητευτεί κάποιος περιμένοντας αποτελέσματα από το πρώτο λεπτό.

Περίπου μια-δύο εβδομάδες μετά την ατομική συνεδρία έκανα ξανά εξετάσεις για το θυρεοειδή και το αποτέλεσμα; Οι τιμές φυσιολογικές!

Είχε εξαφανιστεί! Όπως και οι κρίσεις πανικού μειώθηκαν αισθητά μετά το Πάσχα. Επίσης, να αναφέρω πως ταυτόχρονα με τη βοήθεια του κου Φωτόπουλου προσπαθούσα κι εγώ να βοηθάω τον εαυτό μου (συν Αθηνά και χείρα κίνει δεν λένε;) κάνοντας εντατική γυμναστική, συγκεκριμένη διατροφή για το θυρεοειδή, ασκήσεις χαλάρωσης, μιλώντας σε ψυχολόγο και κάνοντας πολλές προσευχές! Η πίστη στο Θεό δίνει δύναμη και πίστη στον εαυτό μας! Κύριε Φωτόπουλε ευχαριστώ για όλα! (Δανάη Βουτσιλά).

Κύριε Φωτόπουλε σας ευχαριστώ πάρα πολύ που με βοηθήσατε να ξεπεράσω το πρόβλημα που είχα με το γόνατό μου, έκανα μαλάξεις στο μεσημβρινό του ύπατος στη μέσα πλευρά του μεγάλου δακτύλου του ποδιού και στη μέσα πλευρά του παιδιού κάτω από το γόνατο και είδα μεγάλη διαφορά μέσα σε τρείς ημέρες, ενώ παιδευόμουν για τρεις βδομάδες και πονούσα πολύ, είχα δοκιμάσει τα πάντα. Όταν έκανα μαλάξεις στη μέσα πλευρά του μεγάλου δάκτυλου του ποδιού και κάτω από το γόνατο στη μέσα πλευρά και μου πέρασε το γόνατο, είναι φανταστικό, μπορούμε να αυτοθεραπεύομαστε μόνοι μας. (Νίκος Νάζος) .

Είχα δύο όζους στο θυρεοειδή περίπου 8 χιλιοστά αριστερά και 10 χιλιοστά δεξιά. Μου είπαν πως έπρεπε να κάνω εγχείρηση εάν μεγαλώσουν πολύ.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίας πονούσα πολύ, αλλά και αργότερα όταν άρχισε να ισορροπεί η ενέργεια πονούσα λιγότερα και ο πόνος έφυγε, όπως μου είπε ο Α. Φωτόπουλος ήταν φυσιολογικό. Συνέχισα να πιέζω το σημείο που ενεργειακά επηρεάζει τον θυρεοειδή στην βάση του μεγάλου δακτύλου του ποδιού από την έξω και την μέσα πλευρά. Ιδίως από τη μέσα πλευρά του μεγάλου δακτύλου που αφορά το μεσημβρινό του ύπατος. Έκανα τρεις συνεδρίες και ύστερα από τρεις μήνες πήγα και έκανα εξετάσεις και διαπίστωσα ότι οι δύο όζοι είχαν φύγει εντελώς. Ήταν κάτι το απίστευτο. Εκτός από τις μαλάξεις στους μεσημβρινούς, αυτός ο άνθρωπος έχει θεραπευτική ενέργεια που σε βοηθάει, είμαι πολύ ευχαριστημένη και τον ευχαριστώ πολύ (όποιος θέλει να μάθει λεπτομέρειες μπορεί να πάρει το τηλέφωνο μου από τον κύριο Φωτόπουλο). (Αθηνά Δαρζέντα).
Στην ιστοσελίδα μου www.afotopoulos.gr (κάτω από τις εκπομπές – σεμινάρια) εκεί θα δείτε άπειρα περιστατικά αυτοθεραπείας θυρεοειδή, για τα γόνατα, για τα ισχία για όλα τα προβλήματα




Σύμφωνα με τον χάρτη της συνειδητότητας του διδάκτωρ ψυχιατρικής David Hopkins όλα τα αρνητικά πεδία της συνειδητότητας κάτω από 200, δημιουργούν κατάθλιψη, προέρχονται από την πεποίθηση ότι η Πηγή της ευτυχίας μας ευρίσκεται έξω από μας ή ότι έχουμε κάτι κακό μέσα μας ή έχουμε κάνει κάτι κακό και δεν αξίζουμε να μας αγαπήσουμε, δεν αξίζουμε να βιώνουμε την ενότητα τη χαρά.
Αναλυτικότερα σύμφωνα με τον χάρτη της συνειδητότητας του David Hopkins όλα τα αρνητικά πεδία της συνειδητότητας που πάλλονται κάτω από 200 παλμούς το δευτερόλεπτο έχουν ως εξης: στους 20 έχουμε την ντροπή που θέλουμε να καταργήσουμε τον εαυτόν μας, στους 30 παλμούς είναι οι ενοχές όπου θέλουμε να κάνουμε κακό στον εαυτό μας, στους 50 απάθεια όπου καταδικάζουμε συνεχώς τον εαυτό μας, στους 75 νοιώθουμε θλίψη, στους 100 νοιώθουμε ανησυχία και έντονο φόβο, ανησυχία, στους 125 νοιώθουμε στέρηση ανεκπλήρωτη επιθυμία, στους 150 θυμός, μίσος και 175 αδιαφορία, αρρωστημένη περηφάνια.
Μπορούμε να απαλλαγούμε από την κατάθλιψη αν μυηθούμε στην αγάπη. Η αγάπη είναι μέσα σε κάθε άνθρωπο, αλλά χρειάζεται να μυηθεί σε αυτή για να μπορεί να αγαπά και να αγαπιέται
Το θυμό αλλά και τον φόβο που τον προκαλεί καθώς και τα άλλα αρνητικά συναισθήματα τα απενεργοποιούμε ως εξής:
: με τη μέθοδο EFT (Τεχνικές απελευθέρωσης των συναισθημάτων)

Όπου κάνουμε μαλάξεις στο σημείο πάνω από το στήθος, λέγοντας παρ’ όλο ότι υποσυνείδητα νοιώθω φόβο απόρριψης και υποσυνείδητα ήθελα να είμαι άρρωστος και δυστυχισμένος για να έλκω την προσοχή των δικών μου που νομίζω ότι με απέρριψαν, από σήμερα επιλέγω ν’ αγαπώ, να εκτιμώ, να αποδέχομαι πλήρως τον εαυτό μου και να επικεντρώνω την συνείδησή μου στην αγάπη, στο φως, το Χριστό. Είμαι φως, είμαι μια ψυχή γεμάτη φως, γεμάτη αγάπη, ο φόβος απόρριψης που από παρανόηση του υποσυνειδήτου του υποσυνειδήτου μου, βίωσα μικρός, σκέπασε την ψυχή μου, την απομόνωσε από την Πηγή μου κι έτσι ξεκομμένος βίωνα μέχρι σήμερα, φόβο, θλίψη, θυμό, ανασφάλεια, ενοχές. Από σήμερα που συνειδητοποίησα ότι όλα τα προβλήματά μου οφείλονται στο φόβο απόρριψης που βίωσα από παρανόηση του υποσυνειδήτου μου βιώνω το φόβο απόρριψης για να απαλλαγώ. Κάνουμε 7-10 κτυπήματα σε όλα τα σημεία που δείχνουμε στο παρακάτω γράφημα, τρείς έως πέντε γύρους επικεντρώνοντας την συνείδηση μας στο φόβο απόρριψης και στο θυμό ή σε οποιοδήποτε αρνητικό συναίσθημα θέλουμε να απενεργοποιήσουμε


Ξεμπλοκάρισμα μεσημβρινών της του φόβου (ουροδόχου κύστης και νεφρών) αλλά και των μεσημβρινών χολής και ύπατος. Στο βιβλίο μου «Μια Ζωή Γεμάτη Φως» περιέχοντα όλοι οι μεσημβρινοί και σαφείς οδηγίες πώς να τους απενεργοποιούμε.
Ξεμπλοκάρισμα των ενεργειακών κέντρων κυρίως του κέντρου του ηλιακού πλέγματος που μπλοκάρεται από το θυμό. Αυτό μπορεί να γίνει από μένα ή από άλλο ενεργειακό θεραπευτή που έχει χάρισμα να εκπέμπει φωτόνια, ενέργεια από τα χέρια του. Μπλοκάρισμα στο ενεργειακό κέντρο του ηλιακού πλέγματός μας δημιουργεί μυωπία, πρόβλημα στο συκώτι, στη χολή, στο πάγκρεας (διαβήτη), στο στομάχι. Έχουμε απίστευτα αποτελέσματα όπως η

Κωνσταντίνα Σουλτούκη που μας γ΄ραφει για την εμπειρία της: "Θέλω να καταθέσω την εμπειρία μου από τον κ Φωτόπουλο, αγόρασα και τα δυο υπέροχα βιβλία του και τον επισκέφτηκα 2 φορές στην Αθήνα. Όταν επέστρεψα στη Λάρισα ακλούθησα πιστά τις οδηγίες που έχει στο καταπληκτικό βιβλίο του, «Μια Ζωή Γεμάτη Φως», επί 3 μήνες προσπαθούσα να ξεμπλοκάρω τους μεσημβρινούς, το αποτέλεσμα; ενώ έπασχα από την αυτοάνοσο Ηαssimoto οι εξετάσεις έδειξαν αυτοίαση!!!! ο ενδοκρινολόγος δεν το πίστευε!!! Όλα όσα λέει ο Φωτόπουλος είναι αληθινά! αρκεί να πιστέψετε και να δουλέψετε με πείσμα, σύστημα και υπομονή!!!"


Επαναπρογραμματισμό του υποσυνείδητου με τα cd που περιέχουν τα βιβλία μου «Έτσι Γίνεται το Θαύμα» και «Μια Ζωή Γεμάτη Φως» αναπρογραμματίζετε το υποσυνείδητό σας, με αποτέλεσμα να σας αλλάζουν τον τρόπο που μεταφράζεται τα γεγονότα και κατ' αυτό τον τρόπο παύετε να μπαίνετε σε συναγερμό, να θυμώνετε, να μπλοκάρεται την ενέργεια στους μεσημβρινούς σας και να αρρωσταίνετε το σώμα σας και τα όργανά σας. Όπως μας λέει ο Θανάσης ο Μανάρας: "Το βιβλίο «Μια ζωή Γεμάτη Φως» το διάβασα δυο φορές, για να κατανοήσω και την παραμικρή σταγόνα σοφίας που διαθέτει...ένα βιβλίο-οδηγός ζωής..ξέρεις, μέσα αυτό το έργο, υπάρχουν όλες οι θεραπείες..θα σου πω κάτι όμως..αυτό το βιβλίο, γιατρεύει κάθε "μη' και κάθε 'όχι' που άκουσες μικρός..επουλώνει κάθε πληγή που άνοιξε, όταν σε υπέβαλλαν σε αδίκους ανταγωνισμούς, και ακόμη πιο άδικες συγκρίσεις..είναι ένα βιβλίο που σε γυρνά μέσα σου..σου δείχνει τι είσαι...άλλα έχει μια καινοτομία που δε θα τη βρεις εύκολα..σου δείχνει και το πως..έμπρακτα..το δύσκολο μέρος του, είναι όταν σε φέρνει αντιμέτωπο με σένα..γιατί σε θέτει προ των ευθυνών σου..όταν το διαβάσεις και μετά, δικαιολογίες τέλος..θα σου ξαναπώ ότι και την πρώτη φόρα...μην το διαβάσεις απλώς....εφάρμοσε το...να είσαι καλά...καλό ταξίδι στις σελίδες του...". Η Ράνια Ρούμκου αλλάξε πραγματικά τη ζωή της ακούγοντας το cd του βιβλίου μου "Έτσι Γινεται το Θαύμα": "Ήθελα να σας ευχαριστήσω γιατί με βοήθησε πολύ το cd σας, που έχετε στο πρώτο βιβλίο σας. Η ίδια διδάσκω και ασχολούμαι με το διαλογισμό περίπου δεκαεφτά χρόνια τώρα. Το cd σας το είχα μαζί μου στη θάλασσα το καλοκαίρι. Κοιμόμουν με αυτό και πολλές φορές ξυπνούσα στις δύο και τρεις ή ώρα τη νύχτα και ξυπνούσα ασώματη και άυλη. Βίωνα έντονα το στάδιο της συνειδητότητας ψυχής και η ένωσή μου με Τον Πατέρα γινόταν δυνατότερη. Αυτά είναι τα θαύματα Του Δημιουργού!!! "
Μύηση στην αγάπη, στα δωρεάν σεμινάρια ή στις εκπομπές μου, βλέποντας την ανιδιοτελή, χωρίς όρους αγάπη στα μάτια μου, βλέπετε τον καθρέφτη του εαυτού σας και τον αγαπάτε, πλήρως χωρίς όρους, ξεκλειδώνει η καρδιά σας, η αντλία της αγάπης που έχετε μέσα σας επαναλειτουργεί και μπορεί να λαμβάνει αλλά και να δίνει αγάπη χωρίς όρους. Όταν έχετε αγάπη μέσα σας άγετε τα πάντα, έχετε όλο τον κόσμο δικό σας. Με την αγάπη χωρίς όρους λοιπόν που σας εκπέμπω, στο πρόσωπο μου βλέπετε τον καθρέφτη του εαυτού σας και τον αγαπάτε. Όπως βλέπουμε στην μαρτυρία της

Δήμητρας Κοντάκου: «Η μύηση στην αγάπη μέσα από τα μάτια σου Αλέξη Φωτόπουλε, είναι από τα δυνατά που βίωσα κοντά σου στο σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη. Έλεγες : κοιτάξτε με στα μάτια. Τα κατάφερα, σε κοιτούσα στα μάτια και δάκρυα κυλούσαν συνεχώς, ασταμάτητα.. Πιστεύω όλα τα δάκρυα να είναι αύξηση της αγάπης μέσα μου. Νιώθω οι ενοχές, η θλίψη, το άγχος που έγιναν δάκρυα με την βοήθεια των ματιών σου, έχουν πλέον μικρύνει μέσα μου.. Έχω δρόμο ακόμα μέχρι ικανής απενεργοποίησης των αρνητικών μου υποσυνείδητα φερόμενων συναισθημάτων. Το έργο σου μαζί μας υπέροχο! Τα cd σου με τις θετικές υποβολές μου κράτησαν την ψυχή μου δυνατή στις δύσκολες ώρες που περνούσα δίπλα στα παιδιά μου που έπαθαν νεφρική ανεπάρκεια. Μου δίνεις ελπίδα πως θα θεραπευτούν και αυτά, εκεί που οι ιατροί μας έκοψαν τις ελπίδες. Σε ευχαριστώ και χαίρομαι που υπάρχεις!!! Είθε όλοι οι άνθρωποι να δεχτούν το φως σου!!! κοιτάξτε τον στα μάτια! άπειρα ευχαριστώ που σε γνώρισα από κοντά κύριε Φωτόπουλε!!». Με τα φωτόνια που βγαίνουν από τα χέρια μου αισθανόσαστε την ενότητα την αγάπη του Πατέρα και γεμίζετε αγάπη και αγαπάτε τον εαυτό τους.
Συμμετέχουμε στα μυστήρια και της τελετές της θρησκείας μας, μην ξεχνάτε ποτέ ότι είμαστε ψυχές και πρέπει να είμαστε συνδεδεμένοι με την Πηγή μας, το Θεό, τον Κύριο. Όταν συγχωρούμε, μειώνουμε το εγώ μας, συμμετέχουμε στις τελετές και τα μυστήρια της εκκλησίας μας, τότε ενωνόμαστε με την Πηγή μας και τότε ο φόβος κι ο θυμός εξαφανίζεται.


ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΠΑΜΑΤΑ ΑΠΌ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "Μια Ζωή Γεμάτη Φως" και σκοπό έχει να σας κάνει να πετάξετε από υγεία και χαρά. Μπορείτε να παραγγέλνετε το "Μια Ζωή Γεμάτη Φως" (540 σελίδες με CD), κοστίζει 25€, το νέο μου βιβλίο «Πηγή των Πάντων» κοστίζει επίσης 25€ (520 σελίδες με CD), αν παραγγείλετε ένα από τα προαναφερθέντα βιβλία μαζί με το «Έτσι Γίνεται το Θαύμα» (380 σελίδες με CD) κοστίζουν 40€, αν παραγγείλετε την "Πηγή των Πάντων" μαζί με το "Μιά Ζωή Γεμάτη Φως 45€, κι αν παραγγείλετε και τα τρία βιβλία μου «Έτσι Γίνεται το Θαύμα», στο «Μια Ζωή Γεμάτη Φως» και η «Πηγή των Πάντων» σας τα στέλνω με έκπτωση πλέον το 20% 55 € και τα τρία, σε ολα τα έξοδα αποστολής είναι προσφορά από μένα.

Είμαι δίπλα σας να σας μυήσω στην αγάπη και να βοηθήσω να απαλλαγείτε από τα αρνητικά συναισθήματα και τα περιοριστικά πιστεύω, που είναι τα βαρίδια που μας εμποδίζουν τη ζωή. Με τα βιβλία μου «Έτσι Γίνεται το Θαύμα», «Μια Ζωή Γεμάτη Φως» και "Η Πηγή των Πάντων", τα οποία σας αλλάζουν πραγματικά τη ζωή, στα βιβλία αυτά υπάρχουν πλήρεις οδηγίες για την απενεργοποίηση των αρνητικών συναισθημάτων όπως, σας μυούν στην αγάπη, σας συνδέουν με την Πηγή σας και σας κάνουν να πετάξετε από υγεία και χαρά.
Με άπειρη, χωρίς όρους αγάπη
Αλέξης Φωτόπουλος
Συγγραφέας - Spiritual Healer
www.afotopoulos.gr τηλ: 6977349766, 6909193329, www.afotopoulos.gr 

Facebook: Alexis Fotopoulos, Αλέξης Φωτόπουλος ή Alexios Fotopoulos-b, ομάδες: "Έτσι Γίνεται το Θαύμα, "Μπορούμε όλοι να αυτοθεραπευτούμε και να οδηγηθούμε στο Φως".
Στο άρθρο μου:afotopoulos.gr  θα βρείτε όλες τις απαντήσεις για τα προβλήματα που σας απασχολούν.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου