Το ελληνικό αλφάβητο προάγει τον ΛΟΓΟ, ο οποίος όμως αποτελεί και πάλι μια τρισυπόστατη έννοια.
Όλοι όσοι ασχολούνται με τις εναλλακτικές θεραπείες γνωρίζουν βεβαίως και για την ύπαρξη των περίφημων «ΤΣΑΚΡΑΣ».
Τα ΤΣΑΚΡΑΣ θεωρείται ότι είναι ΕΠΤΑ ΑΟΡΑΤΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΙ ΤΡΟΧΟΙ, οι οποίοι βρίσκονται σε συγκεκριμένα σημεία μέσα στο σώμα κάθε Ανθρώπου, τα οποία καθορίζονται από την θέση των βασικών ΑΔΕΝΩΝ μας. Βεβαίως, η ύπαρξη των τσάκρας είναι γνωστή στην φιλοσοφία και την ιατρική της Ανατολής, αλλά ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΓΝΩΣΤΗ στην ιατρική της δύσης.Παρόλα αυτά θεωρείται, ότι η υγιής λειτουργία των τσάκρας είναι υπεύθυνη για την ολοκληρωμένη και υγιή λειτουργία της ολόκληρης της Ανθρώπινης υπόστασης.
Πίσω από την έννοια του ΤΡΟΧΟΥ που εκπροσωπείται από τα τσάκρας, υποκρύπτεται το θεμελιώδες θέμα της ΚΙΝΗΣΗΣ, διότι όταν αυτοί οι τροχοί «περιστρέφονται» τότε μπορούν να παράγουν και την απαιτούμενη ενέργεια που χρειάζονται οι Αδένες στους οποίους εδράζονται.
Αυτή η κίνηση, δεν προορίζεται μόνο για την σωστή λειτουργία της Ψυχοσωματικής μας υγείας, αλλά πολύ περισσότερο προορίζεται να αποτελέσει τους ΤΡΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ που θα μας οδηγήσει και θα μας προχωρήσει στην οδό της ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ.
Θα μπορούσαμε να υποστηρίξουμε την άποψη ότι τα 7 τσάκρας μας αποτελούν ουσιαστικά 7 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ που εδράζονται επάνω στους 7 βασικούς αδένες του σώματός μας και βεβαίως θα αναλυθούν στην συνέχεια των άρθρων μας.
Ας αναλογιστούμε μια πολύ γνωστή η έκφραση που χρησιμοποιούμε ακόμα και σήμερα, όταν θέλουμε να πούμε σε κάποιον ότι πρέπει να βάλει το μυαλό του σε λειτουργία. Του λέμε ότι πρέπει να ΠΑΡΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ή αντίστοιχα ΟΛΑ «ΓΥΡΙΖΟΥΝ» ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ μου.
Θα πρέπει να κατανοήσουμε λοιπόν ότι το ίδιο συμβαίνει και με τους 7 ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ μας, οι οποίοι βρίσκονται συνήθως ΣΕ ΣΤΑΣΗ, δηλαδή σε ΑΚΙΝΗΣΙΑ και πρέπει να αρχίσουν να «περιστρέφονται» για να λειτουργήσουν σωστά.
Βεβαίως, θα πρέπει να τονίσουμε ότι τίποτα από όσα έχουμε περιγράψει μέχρι στιγμής δεν γίνεται αποδεκτό (τουλάχιστον επίσημα) από την σημερινή δυτικού τύπου ιατρική την οποία χρησιμοποιούμε.
Θα πρέπει όμως να γνωρίζουμε ότι τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά στην εποχή της Αρχαίας Ελλάδας και στην Αρχαία Ελληνική Ιατρική Τέχνη.
Τι είναι όμως η ΙΑΤΡΙΚΗ;
Δια μέσου της ίδιας της λέξης της ΙΑΤΡΙΚΗΣ που επέλεξε η Ελληνική Γλώσσα να ονομάσει αυτήν την εσωτερική διαδικασία ίασης, μπορούμε να κατανοήσουμε σε τι ακριβώς αναφέρεται. Έκπληκτοι διαπιστώνουμε ότι η λέξη της ΙΑΤΡΙΚΗΣ θα μπορούσε να αναφέρεται σε:
ΙΑΤΡΙΚΗΣ = Ι +ΑΣΤΡΙΚΗ.
Παρατηρούμε λοιπόν, μέσω της αποκωδικοποίησης που μπορεί να μας προσφέρει η εσωτερική ανάλυση της γλώσσας μας, ότι για τους Έλληνες η έννοια της ΙΑΤΡΙΚΗΣ ταυτίζεται με την ύπαρξη και τις ενέργειες των ΑΣΤΕΡΩΝ!
Ας μην ξεχνάμε βεβαίως ότι για τα δεδομένα της Αρχαίας Ελλάδας, αυτός που είναι αποδεκτός ως ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΙΑΤΡΟΣ, αυτός από τον οποίο αρχίζει η ΙΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ δεν είναι άλλος από τον ίδιο τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ.
Ας μην ξεχνάμε βεβαίως ότι πίσω από το πρόσωπο του Απόλλωνα αλληγορείται ο ΗΛΙΟΣ ο οποίος βεβαίως είναι ο ΑΣΤΕΡΑΣ του Πλανητικού μας συστήματος, χάρις στον οποίο υπάρχει και διατηρείται η ΖΩΗ.
Η λέξη ΙΑΤΡΙΚΗ όμως εκτός από την ΑΣΤΡΙΚΗ και ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ της διάσταση, μας αποκαλύπτει και την ΓΗΙΝΗ.
Επίσης θα έπρεπε να αναφέρουμε ότι σύμφωνα με τον Πλούταρχο, ο οποίος υπήρξε Ιερέας του Απόλλωνα για 29 ολόκληρα χρόνια στο Μαντείο των Δελφών, η ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΟΓΕΝΗΣ!
Θα πρέπει επομένως να κατανοήσουμε, ότι ο ρόλος της ΙΑΤΡΙΚΗΣ τέχνης του Απόλλωνα δεν μπορεί να περιοριστεί στα στενά πλαίσια του φυσικού μας σώματος που θέλουμε εμείς να την οριοθετήσουμε και να την περιορίζουμε.
Αλλά αντιθέτως η έννοια της ΑΣΤΡΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ αφορά κυρίως και πρωτίστως στο λεγόμενο ΑΣΤΡΙΚΟ ΣΩΜΑ μας.
Το Αστρικό σώμα μας είναι ΑΟΡΑΤΟ και αφορά στην περίφημη ΤΡΙΜΕΡΙΑ από την οποία εκφράζεται μέσα στο Φυσικό μας, Σάρκινο ή ΥΛΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Την Ανθρώπινη ΤΡΙΜΕΡΙΑ την δέχεται και την εφαρμόζει ξεκάθαρα η Αρχαία Ελληνική Ιατρική.
Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με την Πυθαγόρεια εσωτερική διδασκαλία, ο Άνθρωπος αποτελείται από την εξής ΤΡΙΜΕΡΙΑ:
ΨΥΧΗ- ΝΟΥΣ- ΠΝΕΥΜΑ.
Οι αποκαλύψεις όμως της κωδικοποιημένης λέξης ΙΑ-ΤΡΙΚΗ δεν σταματάνε εδώ.
Παρατηρούμε ότι μία επιπλέον λέξη που μπορεί πολύ εύκολα να προκύψει είναι η λέξη ΤΡΙΚΚΗ.
Η ΤΡΙΚΚΗ είναι μία αρχαιότατη πόλη της Θεσσαλίας, τα σημερινά ΤΡΙΚΑΛΑ.
Η νύμφη Τρίκκη θεωρείται ως η πρώτη προστάτιδα της ΥΓΕΙΑΣ και της ΙΑΤΡΙΚΗΣ.
Το άκρως ενδιαφέρον, είναι ότι ο Βασιλιάς της Τρίκκης ήταν ο γνωστός σε όλους μας,φημισμένος γιατρός ΑΣΚΛΗΠΕΙΟΣ ο οποίος θεωρείται τέκνο της πόλης.
Το Ασκληπιείο της Τρίκκης ήταν ίσως το αρχαιότερο όλης της Ελλάδας.
Γνωρίζουμε όμως ότι ο ΑΣΚΛΗΠΕΙΟΣ, ο οποίος γεννήθηκε στην ΤΡΙΚΚΗ ήταν υιός του ΑΠΟΛΛΩΝΑ, δηλαδή καταλήγουμε πάλι και μέσα από αυτήν την δεύτερη εκδοχή της εσωτερικής ανάλυσης της λέξης ΙΑΤΡΙΚΗ στο ίδιο συγκλονιστικό συμπέρασμα!
Επιπλέον, το όνομα της πόλης της ΤΡΙΚΚΗΣ είναι επίσης μυστηριακό, διότι υποκρύπτει το μεγάλο μυστικό της Αρχαίας Ελληνικής Ιατρικής, δηλαδή την ΤΡΙ-ΜΕΡΙΑ που ΙΚΗ δηλαδή που συνδέεται απαραιτήτως με το Ανθρώπινο σώμα.
Καταλήγουμε λοιπόν στο συμπέρασμα ότι η ΙΑΤΡΙΚΗ, είναι η Θεία Τέχνη που αφορά στο ΑΣΤΡΙΚΟ ΑΟΡΑΤΟ σώμα μας, δηλαδή στην Τριμέρια ΨΥΧΗ-ΝΟΥΣ-ΠΝΕΥΜΑ, διότι σε αυτό το σώμα δημιουργούνται τα διάφορα προβλήματα ΥΓΕΙΑΣ τα οποία στην συνέχεια «μεταφέρονται» και σωματοποιούνται στο ΥΛΙΚΟ ΣΩΜΑ μας και εκδηλώνονται με την μορφή Ασθενειών.
Αν σε αυτήν την Τριμέρια προσθέσουμε και το φυσικό μας ΣΩΜΑ κατανοούμε ότι έχουμε πλέονΤΕΣΣΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, τα οποία αντιπροσωπεύουν σε πλήρη λειτουργία τα τέσσερα γνωστά μας στοιχεία, από τα οποία απαρτίζεται η περίφημη ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ του Πυθαγόρα με τις εξής αντιστοιχίες:
ΠΥΡ= ΝΟΥΣ
ΑΗΡ= ΠΝΕΥΜΑ
ΥΔΩΡ= ΨΥΧΗ
ΓΗ= ΣΩΜΑ
Είναι προφανές ότι σε αυτήν την ΤΡΙΜΕΡΙΑ στηρίζεται η άγνωστη απόκρυφη Αρχαία Ελληνική Ιατρική, η ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΘΕΙΑ ΤΈΧΝΗ η οποία γινόταν γνωστή μόνο κατά τις μυστικές και μυητικές τελετές και διδασκαλίες των Ελευσινίων Μυστηρίων.
Όπως άλλωστε, δύο από τα βασικότερα σύμβολα του Απόλλωνα είναι η ΕΠΤΑΧΟΡΔΗ ΛΥΡΑ του και ο ΜΑΝΤΙΚΟΣ ΤΡΙΠΟΥΣ.
Τώρα πια είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε ακριβώς αυτό που υποκρύπτεται πίσω από αυτά τα δύο μοναδικής σύλληψης μυστικά σύμβολα.
Ο Απόλλων, μέσω της ΙΑΤΡΙΚΗΣ, χρησιμοποιώντας δηλαδή τις 7 χορδές της ΛΥΡΑΣ του μπορεί να επεμβαίνει στο ΑΣΤΡΙΚΟ μας σώμα και να εναρμονίζει τα τσάκρας μας.
Βεβαίως ο ΜΑΝΤΙΚΟΣ ΤΡΙΠΟΥΣ αλληγορεί στην ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΤΡΙΜΕΡΙΑ δηλαδή τα ΤΡΙΑ ΑΟΡΑΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΩΜΑΤΑ μας, την ΨΥΧΗ τον ΝΟΥ και το ΠΝΕΥΜΑ που μαζί με το ΦΥΣΙΚΟ ΣΩΜΑ μας, απαρτίζουν την ολοκληρωμένη Ανθρώπινη Οντότητα, όπως την εκλαμβάνει η Αρχαία Ελλάδα, την τόσο διαφορετική από την σύγχρονη επιστήμη!
astrology.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου