Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ




H Aγάπη είναι η μόνη αλήθεια από την οποία προέρχεται η αρμονία των πάντων.
Χωρίς την αγάπη δεν υπάρχει πουθενά η αρμονία των αντιθέτων.
Όσο υπερισχύει το καλό, τόση αντίθεση θα υπάρχει στο αντίθετο του το κακό, και το αντίστροφο.


Η σιωπή, είναι ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπιστεί το αντίθετο.


Ο κακός δεν αλλάζει όταν του μιλάς για το καλό, και το αντίστροφο.


Το ίδιο ισχύει με όλα τα αντίθετα.


Η έλξη που θα ενώσει τα δύο αντίθετα είναι ο έρωτας για την αλήθεια.


Ο έρωτας (έλξη), είναι η δύναμη του σύμπαντος μας.
Στα έμβια όντα που έχουν μέσα τους το Όλον, (ψυχή), υπάρχει η δυνατότητα της αρμονίας μέσω της έλξης (έρωτα), προς την αγάπη.
Αλλά επίσης υπάρχει και το "εγώ" το οποίο όταν οδηγεί και κατευθύνει τον έρωτα,(έλξη), για το αντίθετο του, φέρει την καταστροφή στο κάθε έμβιο ον που οδηγείται από το εγώ του.

Οι μορφές εξουσίας του "εγώ" είναι η δύναμη που οδηγεί και κατευθύνει σχεδόν όλους τους ανθρώπους στον πλανήτη μας.

Ως αποτέλεσμα επικρατεί ο διχασμός, και ο πόλεμος των αντιθέτων, αφού, κανείς άνθρωπος δεν αγαπά αληθινά, παρά μόνον τον εαυτό του. "εγώ".


Oι άνθρωποι είναι χωρισμένοι σε χίλια κομμάτια.
Σε κράτη, σε θρησκείες, σε κόμματα, σε ομάδες, ακόμη και στην οικογένεια, είναι χωρισμένοι στο "εγώ" του κάθε μέλους της οικογένειας.

Η εκπαίδευση (παιδεία), διδάσκει στους ανθρώπους πως να ανυψώσουν το "εγώ" τους, και το προσωπικό τους όφελος.

morfeas sky


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου