Πιο εύκολα βγαίνει η ψυχή παρά το χούι, πιο εύκολα αλλάζει ο άνθρωπος ιδεολογία παρά συνήθειες. Γι αυτό κάθε Θρησκεία για να επιβληθεί πρέπει ενστερνίζεται παλιότερα ήθη, έθιμα, δοξασίες και μύθους.
Για τον Άη Γιώργη Καβαλάρη τα λέει τόσο ωραία η Σοφία Λαμπίκη που δε θα πω εγώ, μόνο σας μεταφέρω:
Σήμερα δεν γιορτάζει ο Άη Γιώργης ο Δρακοφονιάς.
Σήμερα γιορτάζει ο Μαρντούκ που σκοτώνει τη δράκαινα Τιαμάτ στουςΣουμέριους.
Σήμερα γιορτάζει ο Ρα που σκότωνε κάθε πρωΐ τον Άποφι,δράκοντα τουσκότους στην Αίγυπτο.
Σήμερα,ο Περσέας που σκοτώνει το δράκο και σώζει την Ανδρομέδα.
Ο Ηρακλής που σκοτώνει τη Λερναία Ύδρα..
Ο Ιάσονας που σκότωσε το δράκο που φύλαγε το Δέρας.
Ο Ηρακλής,ξανά,που σκότωσε το δράκο που φυλούσε τα μήλα των Εσπερίδων.
Σήμερα κι ο Κάδμος που σκότωσε το Δράκο που φύλαγε την Αρεία Πηγή.
Σήμερα ο Δίας που φυλάκισε τον δράκοντα Τυφώνα κάτω απ την Αίτνα.
Ο Απόλλωνας που σκότωσε τον Πύθωνα στους Δελφούς.
Κι ο Νιμπελούγκεν σήμερα που σκότωσε το δράκο και πήρε το θησαυρό.
Δράκοι παντού στο κόσμο,στο Μεξικό,στη Νέα Ζηλανδία,στην Δυτική Αφρική,στο Βόρνεο,στη Κίνα.
Στην Ανατολή ο δράκος είναι όμορφος,φιλικός,θετική ενέργεια.
Στη Δύση είναι χθόνια θεότητα,κατα-χθόνιος,πηγή δεινών,αρνητική ενέργεια.
Όλοι οι λαοί στις Μυθολογίες τους αναγνωρίζουν όμως τη σοφία των δράκων,ξέρουν πως ο όφις και ο δράκος (όφις +πουλί) είναι αρχαιότερος απ αυτούςκαι τον τιμούν ή τον φοβούνται.
Ακόμα και στη σύγχρονη λογοτεχνία του μυθικού τρόμου,ο Λόβεκραφτ τουςαρχέγονους θεούς που κοιμούνται και περιμένουν να ανακαταλάβουν την γή,Κθούλου Μυθολογία,σαν φίδια και δράκοντες ή θαλάσσια τέρατα φιδόμορφατους παρουσιάζει.
Μην ξεχνάμε και την εβραϊκή μυθολογία με το πάνσοφο αλλά δόλιο φίδι που δίδαξε στους ανθρώπους τη γνώση που τους "κατέστρεψε".
Ε, τι να κανε κι ο Χριστιανισμός;
Έφτιαξε τον δικό του φιδοκτόνο ή δρακοφονιά.
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν.
η λέξη "δράκος" βγαίνει απ το αρχαιοελληνικό δέρκομαι που σημαίνει βλέπω,παρατηρώ,άρα ο δράκοντας ήταν ο άγρυπνος φύλακας -φρουρός μιας περιοχής,μιας θεάς,ενός θησαυρού (ή μιας Γνώσης).
daphnechronopoulou
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου