Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

Ελευθερία του Τύπου & Ελεγχόμενη Προπαγάνδα




Η χειραγώγηση της ανθρωπότητας έχει γίνει μια εκλεπτυσμένη επιστήμη. Τα ΜΜΕ διαστρεβλώνουν λέγοντας μαζί μισές αλήθειες μιας διαστρεβλωμένης πραγματικότητας κι επιλεγμένα ψέματα, μπλοκάροντας την Λογική ικανότητα και την αναλυτική σκέψη -δεν μιλώ καν για Διάκριση- έτσι ώστε οι άνθρωποι να εμπιστεύονται μόνο τις επίσημες εκθέσεις της κυβέρνησης, ειδικά όταν είναι κόντρα στην λογική, π.χ. πόσο λογικό είναι σε έναν οργανισμό που νοσεί αντί να υποστηρίζεις το ανοσοποιητικό του σύστημα και τον μηχανισμό της αυτοϊασης του να του δίνεις κι άλλα επιπλέον φαρμάκια, χημικά κι ακτινοβολίες; Ρητορική η ερώτηση. Αν ο άνθρωπος είχε καλλιεργήσει την ΛΟΓΙΚΗ του δεν θα τον κορόιδευαν τόσο ολοφάνερα, εύκολα κι απλοϊκά.

Είναι αυτή η πολύπαθη ΛΟΓΙΚΗ που μας κατευθύνει στο terrapapers, σε ένα σύμπαν ανισσόροπων και παρανοϊκών, η ΛΟΓΙΚΗ είναι επικίνδυνη, όμως έτσι μπορούμε να αντιληφθούμε και να ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ πέρα από τις λέξεις, τους τρόπους που επιδιώκουν να αποπροσανατολίσουν και κατά προέκταση να χειραγωγήσουν τον μαζάνθρωπο. Ο ανθρωπάκος λοιπόν είναι το εύκολο θύμα μιας πληθώρας σκόπιμα αντικρουόμενων πληροφοριών που έχουν έναν μοναδικό σκοπό, να τον κρατήσουν στο μαντρί της δουλείας και του τετράπτυχου -γέννηση, δουλειά, αρρώστια, θάνατος. Το έχουν πετύχει -δεν ήταν και ιδιαίτερα δύσκολο άλλωστε- κι έχουν φτιάξει «μηχανές ευτυχίας» που υπάκουα με μηχανικό τρόπο γεννοβολούν παιδιά χωρίς φλόγα, τα δηλητηριάζουν νωρίς-νωρίς, τα σταμπάρουν και τα ρίχνουν στην δουλεία, φροντίζουν να πεθάνουν πριν βγουν στην σύνταξη ή όσο γίνεται γρηγορότερα για να μην επιβαρύνουν το σύστημα. Νεκρά σώματα που σέρνονται στον διάδρομο της αναπαραγωγής και της υποταγής. Δεν είναι ΖΩΗ αυτό, είναι the walking deed.

Mainstream News Media: Η ελευθερία του Τύπου ή ελεγχόμενη προπαγάνδα;

Ξέρετε ότι οι συνήθεις ειδήσεις, επιστημονικά άρθρα και ιστοσελίδες στο διαδίκτυο χρησιμοποιούν τεχνικές προπαγάνδας για να ελέγχουν το μυαλό σας και να χειραγωγούν τα συναισθήματά σας; Η χειραγώγηση του αμερικανικού νου έχει γίνει μια εκλεπτυσμένη επιστήμη. Τα Media παρουσιάζουν τις μισές αλήθειες, δίνουν τις εικόνες μιας διαστρεβλωμένης πραγματικότητας και λένε ψέματα έτσι ώστε να μπορούμε να εμπιστευόμαστε τις επίσημες εκθέσεις της κυβέρνησης, να αποδεχτούμε τους ισχυρισμούς και τα σχέδια των επιχειρήσεων και να πιστέψουμε το έργο των επιστημόνων που κάνουν έρευνα για λογαριασμό των κυβερνητικών υπηρεσιών και εταιρειών.

Με αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε πώς τα mainstream μέσα ενημέρωσης διαστρεβλώνουν την αλήθεια, αλλά και πώς οι υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων έχουν δημιουργήσει ψεύτικες οργανώσεις για την προσομοίωση των λαϊκών κινημάτων και πώς οι κυβερνητικές υπηρεσίες και εταιρείες χειρίζονται και κατασκευάζουν την επιστημονική έρευνα για να προωθήσουν την ατζέντα τους. Δώδεκα απλά βήματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να σπάσετε τη δύναμη της προπαγάνδας και να διαχωρίσετε τα ψέματα από την αλήθεια.

Τα ΜΜΕ ελέγχονται για περισσότερο από εκατό χρόνια

Η χειραγώγηση της κοινής γνώμης μέσα από mainstream μέσα ενημέρωσης δεν είναι νέα. Κατά τη διάρκεια των ετών που προηγήθηκαν του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο Πρόεδρος Woodrow Wilson χρησιμοποίησε μια ομάδα των μέσων ενημέρωσης για να αλλάξει την άποψη των Αμερικανών σχετικά με τη συμμετοχή στον ευρωπαϊκό πόλεμο. Η ομάδα περιελάμβανε τον Edward Bernays, δημιουργό των δημοσίων σχέσεων. [1] Ο Edward Bernays δήλωσε: Εάν κατανοήσουμε το μηχανισμό και τα κίνητρα του ομαδικού νου, είναι τώρα δυνατό να ελέγξουμε και να οργανώσουμε τις μάζες σύμφωνα με τη θέλησή μας, χωρίς να το γνωρίζουν. [2]

Υπό την ηγεσία του Edward Bernays, η είδηση είχε αναδιαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο που η κοινή γνώμη σχετικά με τη συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πόλεμο μεταπήδησε από την αποφυγή στην ενθουσιώδη υποστήριξη. Αμερικανοί είχαν οδηγηθεί να πιστεύουν ότι πρέπει να αγωνίζονται για την ελευθερία και τη δημοκρατία και έγιναν πρόθυμοι να εισέλθουν στον Παγκόσμιο Πόλεμο [3] […] Η ιστορική συγγραφέας Sophie Hylands μας δίνει μια γεύση από το μυαλό του Edward Bernays: Το 1928 το βιβλίο του, Προπαγάνδα ο Edward Bernays έγραφε: «Διοικούμεθα, τα μυαλά μας μορφοποιούνται, τα γούστα μας διαμορφώνονται, τις ιδέες μας προτείνονται, σε μεγάλο βαθμό από άνδρες που δεν έχουμε ακούσει ποτέ.»

Ενώ μπορεί να ακούγεται σαν κάτι από μια Οργουελιανή δυστοπία, για τον Bernays αυτά τα λόγια δεν είναι απλή προειδοποίηση. Ο Bernays στην πραγματικότητα, υπερηφανευόταν για το ότι είναι μέρος αυτής που ονόμαζε “αόρατη κυβέρνηση” τους πρωτοπόρους των δημοσίων σχέσεων που έκαναν την χειραγώγηση της κοινής γνώμης έργο της ζωής τους. [4]

Επιχείρηση Mockingbird: Πως η CIA ελέγχει τα Media

Κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, τόσο στη Γερμανία όσο και οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν υψηλά επίπεδα ελέγχου των μέσων ενημέρωσης. Μετά τον πόλεμο, οι ελεγκτές των ΜΜΕ (προπαγανδιστές) από τη Γερμανία ήρθαν στις Ηνωμένες Πολιτείες και τέθηκαν σε εργασία στην επιχείρηση Mockingbird, που ήταν ένα πρόγραμμα της CIA για τον έλεγχο των ειδήσεων.

Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1950, αξιότιμα μέλη των New York Times, Newsweek, CBS και άλλα οχήματα επικοινωνίας ανήκαν στη CIA, μαζί με 400 έως 600 ανταποκριτές, σύμφωνα με έναν πρώην αναλυτή της CIA. Η CIA κατέλαβε μια θέση επιρροής σε πάνω από 25 εφημερίδες και πρακτορεία σύρμα που συναίνεσαν να ενεργούν ως όργανα της προπαγάνδας της. Διαμόρφωναν τις ιστορίες και εμπόδιζαν τους άλλους από το να τις δημοσιεύουν. [5]

Δημόσιες αναφορές σχετικά με την επιχείρηση Mockingbird έχουν ελαττωθεί τα τελευταία χρόνια, αλλά η CIA δεν έχει αφήσει να φύγουν εκτός ελέγχου της τα ΜΜΕ. Αυτό επιβεβαιώθηκε πρόσφατα από τον Δρ Udo Ulfkotte, Ph.D. έναν Γερμανό εκδότη εφημερίδας και δημοσιογράφο, ο οποίος έβγαλε στη φόρα για το πώς η CIA συνεχίζει να πληρώνει τους δημοσιογράφους να συγκεντρώνουν πληροφορίες από ξένες κυβερνήσεις και να τους πληρώνει για να γράψουν συγκεκριμένα άρθρα ειδήσεων.

Σε ένα υπό έκδοση βιβλίο με τίτλο “Δημοσιογράφοι προς ενοικίαση” αναφέρει πώς η CIA αγοράζει τις Ειδήσεις, ο Δρ Udo Ulfkotte περιγράφει πώς η CIA ελέγχει την είδηση. Μοιράστηκε κάποιες από τις εμπειρίες του με τη CIA τον Μάρτιο του 2016, σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στις Zero Hedge. Το άρθρο ανέφερε: Ο Δρ Udo Ulfkotte βγήκε στη δημόσια τηλεόραση δηλώνοντας ότι αναγκάστηκε να δημοσιεύσει άρθρα που του έδωσαν πράκτορες με το όνομά του, προσθέτοντας ότι η μη συμμόρφωση με αυτές τις εντολές θα είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη δουλειά του. [6]

Στο άρθρο επίσης αναφέρει: Υπήρξα δημοσιογράφος για περίπου 25 χρόνια και εκπαιδεύτηκα να λέω ψέματα, να προδίδω και να μην λέω την αλήθεια στο κοινό. Αλλά βλέποντας αυτή τη στιγμή μέσα στους τελευταίους μήνες πώς τα γερμανικά και αμερικανικά μέσα ενημέρωσης προσπαθούν να φέρουν τον πόλεμο στο λαό της Ευρώπης, για να φέρουν τον πόλεμο στη Ρωσία – αυτό είναι ένα σημείο χωρίς επιστροφή και θα αντισταθώ και θα πω ότι δεν είναι σωστό, ό,τι έχω κάνει στο παρελθόν, για να χειραγωγήσω τους ανθρώπους, να κάνω προπαγάνδα εναντίον της Ρωσίας, και δεν είναι σωστό αυτό που κάνουν οι συνάδελφοί μου και έχω κάνει στο παρελθόν, επειδή δωροδοκούνται για να προδώσουν τον λαό, όχι μόνο στη Γερμανία, σε όλη την Ευρώπη. [7]

Η ομολογία του Δρ Ulfkotte για τις πρακτικές της CIA και των μυστικών της υπηρεσιών της Γερμανίας για έλεγχο των ειδήσεων:




Έλεγχος των Media – Ακολουθούν ένα κοινό σενάριο

Παρακολουθήσετε το πρώτο λεπτό του παρακάτω βίντεο. Δείχνει πώς η πανομοιότυπη “είδηση – σκουπίδι” μεταδόθηκε σε όλη την Αμερική από δεκάδες διαφορετικές τοπικές τηλεοπτικές εκπομπές ειδήσεων. Πρόκειται για είδηση-σκουπίδι αγορών για Χριστούγεννα δώρα. Δεν έχει απολύτως καμία αξία ως είδηση, αλλά δείχνει πως προβάλλεται πανομοιότυπα σε εθνικό επίπεδο!

Θα εκπλαγείτε! Η πρακτική του να εκπέμπεται μια σχεδόν ταυτόσημη ιστορία στους τοπικούς τηλεοπτικούς σταθμούς σε όλη την Αμερική, όπως αυτή στο προηγούμενο βίντεο, θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μια λογική προσέγγιση για την μεγιστοποίηση του κέρδους. Ένας συγγραφέας συνθέτει μια ιστορία και διανέμεται σε εκατοντάδες σταθμούς, τα οποία είτε όλα ανήκουν σε μόνο εταιρεία ή συνδέονται μέσω θυγατρικών. [8]

Μπορεί να μην δημιουργεί ανησυχία μια τέτοιου είδους είδηση-σκουπίδι που διανεμήθηκε με αυτόν τον τρόπο, αλλά όταν πρόκειται για την πραγματική είδηση, η πρακτική αυτή είναι πραγματικά τρομακτική. Όταν πρόκειται για την κάλυψη θεμάτων όπως η υγειονομική περίθαλψη, αυτό το είδος των κινήσεων ελέγχου αποτελεί τρομακτική απειλή για τη ζωή. Εάν αρρωστήσετε και πιστεύετε ότι η Big Pharma και το συμβατικό ιατρικό σύστημα προσφέρουν τη μόνη λύση στο πρόβλημά σας και θα πρέπει να την αποδεχθείτε ή να πεθάνετε, τότε έχετε πέσει θύμα του ελέγχου των μέσων ενημέρωσης.

Η αμαρτωλή FDA σε Press Conference το 2014 -υπεύθυνη της δολοφονίας του Wilhelm Reich


“Close-Hold Εμπάργκο” – Πώς η FDA ελέγχει τις Ιατρικές Πληροφορίες των συστημικών ΜΜΕ

Σε άρθρο τον Οκτώβριο 2016 στο Scientific American, μάθαμε πως η FDA και πολλές άλλες ιατρικές ερευνητικές δημοσιεύσεις χειραγωγούν την πρόσβαση των ΜΜΕ στις πληροφορίες. Η διαδικασία αυτή, γνωστή ως «εμπάργκο close-hold» οδηγεί σε σημαντικές πηγές των μέσων ενημέρωσης δημοσιεύοντας ταυτόχρονα τις ίδιες πληροφορίες χωρίς να κάνουν ανεξάρτητη έρευνα.

Η Scientific American ανέφερε: Οι εκπρόσωποι του Τύπου είναι άριστοι για χειραγώγηση με μια σύμβαση που πηγαίνει πίσω δεκαετίες: το εμπάργκο. Το εμπάργκο είναι μια συμφωνία στο πίσω δωμάτιο, μεταξύ δημοσιογράφων και των ανθρώπων που καλύπτουν τις πηγές τους. Μια πηγή παρέχετε στο δημοσιογράφο με την προϋπόθεση ότι αυτός ή αυτή δεν μπορεί να την δημοσιεύσει πριν από μια συμφωνημένη ημερομηνία και ώρα.

Ένα εκπληκτικά μεγάλο ποσοστό θεμάτων της επιστήμης και της υγείας είναι προϊόν του εμπάργκο. Τα περισσότερα από τα σημαντικότερα περιοδικά επιστήμης προσφέρουν στους δημοσιογράφους από πριν αντίγραφα των επερχόμενων άρθρων και τα στοιχεία επικοινωνίας των συντακτών, σε αντάλλαγμα για τη συμφωνία να μην τρέξει η ιστορία μέχρι να λήξει το εμπάργκο. Αυτά τα εμπάργκο είναι εβδομαδιαίου ρυθμού της επιστήμης κάλυψης.

Τη Δευτέρα το απόγευμα, μπορείτε να δείτε ένα σωρό ιστορίες για τα Πρακτικά της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ δημοσιευμένα σχεδόν ταυτόχρονα. Την Τρίτη, είναι το περιοδικό της Αμερικανικής Ιατρικής Ένωσης. Την Τετάρτη, είναι το Nature και στο New England Journal of Medicine εμφανίζονται την Πέμπτη. Άλλα θεσμικά όργανα έχουν επίσης υιοθετήσει το σύστημα εμπάργκο. Ομοσπονδιακοί θεσμοί, ειδικά αυτοί της επιστήμης και της υγείας, έχουν επίσης εμπάργκο σχετικά με τα εθνικά εργαστήρια, τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας και άλλες οργανώσεις που συχνά έχουν την τάση να βγαίνουν ταυτόχρονα. [9]

Αυτό δείχνει το πώς λειτουργεί η διαδικασία εμπάργκο close-hold. Μια επίλεκτη ομάδα δημοσιογράφων από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης υψηλού προφίλ καλούνται σε ιδιωτική ενημέρωση, για παράδειγμα, στην έδρα της FDA, για να μάθουν για τους κανόνες που διέπουν ένα νέο προϊόν. Οι δημοσιογράφοι που παρακολουθούν θα πρέπει να δεσμευτούν να μην δημοσιεύσουν τα άρθρα τους μέχρι μια συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα. Θα πρέπει επίσης να συμφωνήσουν να μην επιχειρήσουν να αποκτήσουν αντιδράσεις στο θέμα τους από πηγές πέραν του καταλόγου των επίσημων πηγών που παρέχονται από τον FDA κατά τη διάρκεια του εμπάργκο ή να αναφέρουν την ύπαρξη του εμπάργκο.

Κάθε δημοσιογράφος έχει το ίδιο σύνολο των πληροφοριών και το ίδιο χρονικό διάστημα για να προετοιμάσουν το θέμα τους. Δεδομένου ότι κάθε δημοσιογράφος και ο εργοδότης τους επιθυμεί να θεωρηθεί ως το πρόσωπο που έφερε την είδηση στο κοινό, όλοι θα δημοσιεύσουν μόλις το εμπάργκο λήξει. Δεν θα καθυστερήσουν τη δημοσίευση για να πάρουν συνέντευξη από άλλες πηγές, οι οποίες μπορεί να έχουν εναλλακτικές απόψεις. Μόλις το αρχικό σύνολο των ιστοριών εκδίδεται από οργανισμούς μέσων μαζικής ενημέρωσης top-tier όπως NPR, CBS, NBC, CNN, Washington Post, Wall Street Journal και New York Times, τότε άλλες πηγές μέσων ενημέρωσης θα χρησιμοποιήσουν αυτές τις εκθέσεις ως πρότυπα για τις δικές τους δημοσιεύσεις. Θα προσπαθήσουν επίσης να κινηθούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα, για να αποφευχθεί η δημοσίευση ως “παλιά νέα”

Μέσα σε όλη αυτή την ταχύτητα, η πραγματική ιστορία θα μπορούσε να βρίσκεται σε μια βαθιά διαμάχη που έχει παραλειφθεί ή να κρύβεται από την αρχική παρουσίαση του FDA. Η αλήθεια μπορεί να βρίσκεται θαμμένη στα εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης που ψαρεύουν μέσα στο σύνολο των γεγονότων και των συνεντεύξεων, από άτομα που έχουν αφιερώσει τη σταδιοδρομία τους και ακόμη και τη ζωή τους για να μιλούν για την αλήθεια σε μια συγκεκριμένη περιοχή.

(Η Υ.Τ.Φ. είχε αποδεχτεί το λιβελλογράφημα της Μίλντρετ Ίντι Μπρέιντι που γράφτηκε το 1947, το οποίο θεώρησε τεκμηριωμένη και επίσημη αξιολόγηση και της ήταν αδιάφορο ή ήταν απρόθυμη να ελέγξει αν ισχύει κάτι διαφορετικό. Στην πραγματικότητα η Μπρέιντι ήταν κάποια “ανεξάρτητη” δημοσιογράφος χωρίς οποιοδήποτε επιστημονικό υπόβαθρο και καμιά πραγματική γνώση για τη δουλειά τού Ράιχ ή για το συσσωρευτή. Αναπλήρωσε την άγνοιά της παρουσιάζοντας συμπεράσματα, διαστρεβλώσεις και ωμά ψεύδη. Δυστυχώς, ακόμη και η έγκυρη Κλινική Μένινγκερ δέχτηκε χωρίς σκέψη την εκδοχή της Μπρέιντι, χωρίς καμία προσπάθεια να αναλύσει τα δεδομένα. Έφτασαν στο σημείο να αναδημοσιεύσουν το λιβελλογράφημά της στο επίσημο έντυπο της κλινικής, δίδοντας έτσι την επικύρωσή τους. Ετσι συννέλαβαν και δολοφόνησαν τον Wilhelm Reich.

Επιπλέον, η Υπηρεσία Τροφών και Φαρμάκων αρνήθηκε να παρουσιάσει δημοσίως τα ευρήματα και τις πηγές της, αν και της ζητήθηκε πολλές φορές. Αυτό φυσικά δεν αποτελεί επιστημονική τακτική, ειδικά όταν σκέφτεται κανείς πως ο Ράιχ είχε εκδώσει τα αποτελέσματα των ερευνών του και τα είχε στείλει σε οργανισμούς και άτομα που θα μπορούσαν να δείξουν ενδιαφέρον, όπως η Υπηρεσία Δημόσιας Υγείας των ΗΠΑ. Άρα, το μόνο που μπορεί να βγει ως συμπέρασμα είναι πως η έρευνα της Υ.Τ.Φ. δεν ήταν καλής πίστης επιστημονική προσπάθεια για να καταλήξει σε γεγονότα, αλλά έναμεροληπτικό σχέδιο για να απαξιωθεί και να καταστραφεί η δουλειά του Ράιχ σχετικά με την οργόνη. Αξιοσημείωτο είναι πως με την καταδικαστική απόφαση, απαγορεύτηκε η χρήση του συσσωρευτή όχι μόνο στους ανθρώπους αλλά και σε ζώα. Αν ο συσσωρευτής ήταν πλήρως άχρηστος, όπως ισχυριζόταν η Υ.Τ.Φ. γιατί απαγορεύτηκε η πειραματική χρήση του σε ζώα; Μήπως επειδή κάποιος ανακάλυπτε, εν τέλει, ότι στην πραγματικότητα λειτουργεί;)

Astroturf: Ψεύτικοι Ακτιβιστές Διεισδύουν στα Social Media και στο Διαδίκτυο

Πριν από την εποχή του Διαδικτύου, οι άνθρωποι θα συγκεντρώνονταν στις κοινότητές τους για να συζητήσουν και να λύσουν ένα τοπικό πρόβλημα. Όταν το πρόβλημα ήταν ένα κρατικό ή εθνικό θέμα, οι τοπικές ομάδες θα επικοινωνούσαν μεταξύ τους με επιστολές και τηλεφωνήματα για να μοιραστούν απόψεις και να συντονίσουν τις δραστηριότητές τους.

Με την πάροδο του χρόνου, οι επίσημες οργανώσεις θα έπρεπε να συσταθούν σε εθνικό επίπεδο για να μιλούν εξ ονόματος της οργάνωσης που ξεκίνησε ως λαϊκό κίνημα. Λαϊκά κινήματα άσκησαν την επιρροή τους στην τοπική αυτοδιοίκηση, την πολιτειακή κυβέρνηση, το Κογκρέσο των ΗΠΑ, και τον Λευκό Οίκο – και οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι τα άκουσαν – γιατί τα κινήματα αντιπροσώπευανπραγματικούς ανθρώπους με ειλικρινείς ανησυχίες.

Σήμερα, έχουμε πολλές ψευδείς λαϊκές πρωτοβουλίες. Ονομάζονται «Astroturf» (πλαστικό γρασίδι). Έχουν σχεδιαστεί από επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων που εργάζονται στον τομέα της διαφήμισης για να δημιουργήσουν την ψευδαίσθηση ενός λαϊκού κινήματος.

Οι Astroturf οργανώσεις δεν είναι τίποτα περισσότερο από άδεια κελύφη δημοσίων σχέσεων που χρηματοδοτούνται από εταιρικά συμφέροντα για να ενισχύσουν τον έλεγχό τους πάνω στην κυβέρνηση και να κάνουν πλύση εγκεφάλου στο κοινό.

Η βραβευμένη με Emmy δημοσιογράφος έρευνας Sharyl Attkisson, αναφέρει τι εστί «Astroturf»

Οι Astroturfers συχνά μεταμφιέζονται και δημοσιεύουν σε blogs, γράφουν επιστολές προς τον εκδότη, την παραγωγή διαφημίσεων, ξεκινούν μη-κερδοσκοπικές, δημιουργούν λογαριασμούς στο Facebook και το Twitter, να επεξεργάζονται σελίδες της Wikipedia ή απλά υποβάλουν σχόλια σε συζητήσεις, προσπαθώντας να σας ξεγελάσουν και να επηρεάσουν την ανεξάρτητη σκέψη ή τον λόγο στο λαϊκό κίνημα. Χρησιμοποιούν τους εταίρους τους σε blogs και στα ΜΜΕ, σε μια προσπάθεια να δανειστούν έναν αέρα νομιμότητας ή αμεροληψίας στις προσπάθειές τους.

Το μεγαλύτερο επίτευγμα τους είναι όταν βασίζονται πάνω σε ειδήσεις από ημι-αξιόπιστες οργανώσεις που αναντίρρητα παραπέμπουν ή αντιγράφουν. Η γλώσσα των astroturfers και των προπαγανδιστών περιλαμβάνει το σήμα κατατεθέν, φλεγμονώδεις όρους όπως: αντί-, ανεγκέφαλος, κομπογιαννίτης, τούβλο, ψευδο-επιστήμη, απομυθοποίηση, θεωρία συνωμοσίας, αρνητές και επιστήμη σκουπίδι. Οι astroturfers ισχυρίζονται ότι «καταρρίπτουν μύθους» που δεν είναι καθόλου μύθοι. Δηλώνουν ότι οι συζητήσεις πάνω σε κάποια θέματα έχουν λήξει όταν δεν έχουν λήξει. Ισχυρίζονται ότι «όλοι συμφωνούν», όταν ο καθένας δεν συμφωνεί. Στόχος τους είναι να σας κάνουν να νομίζετε ότι είστε ένα ακραίο μεμονωμένο περιστατικό, όταν δεν είστε.

Οι Astroturfers προπαγανδιστές έχουν την τάση να επιτίθενται και να αμφισβητούν τα ειδησεογραφικά μέσα, τις προσωπικότητες και τους άνθρωπους γύρω από ένα θέμα, αντί να μείνουν στα γεγονότα. Προσπαθούν να λογοκρίνουν και να φιμώσουν θέματα και ομιλητές αντί να συμμετάσχουν και πάνω απ’ όλα, διατηρούν τον σκεπτικισμό τους μάλλον για όσους εκθέτουν τις αδικίες και όχι για τους παραβάτες. Με άλλα λόγια, αντί να αμφισβητούν την εξουσία, αμφισβητούν όσους αμφισβητούν την εξουσία. [10]

Στους διάσημους astroturfers στην Αμερική, που ασχολούνται με τις ανησυχίες για την υγεία περιλαμβάνονται, ο εφευρέτης εμβολίου και υποστηρικτής Paul Offit και το Quackwatch του Stephen Barrett. Το Quackwatch αποτελείται από ένα μεγάλο αριθμό συνδεδεμένων ιστοσελίδων, τα οποία είναι όλα αφιερωμένα στην καταστροφή της εναλλακτικής ιατρικής περίθαλψης και επιτίθενται προσωπικά σε κορυφαίους ερευνητές που αναπτύσσουν θεραπείες που είναι πολύ πιο αποτελεσματικές από αυτές που προσφέρονται από την Big Pharma. Τέτοιες ιστοσελίδες και blogs χρησιμοποιούν συχνά τις λέξεις της επιστήμης και προπαγανδιστικό σκεπτικισμό στους τίτλους τους κι ενεργούν σαν να θέλουν να σας σώσουν από παραπλανητικές, κατακριτέους, και διαβολικούς επαγγελματίες της εναλλακτικής υγείας!!!

Η παρουσίαση της Sharyl Attkisson στο Πανεπιστήμιο της Νεβάδα




50% της Επιστημονικής Έρευνας που αναφέρεται σε περιοδικά είναι ψεύτικη Επιστήμη

Ο Δρ Ρίτσαρντ Χόρτον, ο τρέχων συντάκτης του ιατρικού περιοδικού Lancet περιέγραψε τα προβλήματα με τη σύγχρονη ιατρική έρευνα. Το Lancet είναι ένα από τα πιο έγκριτα ιατρικά περιοδικά στον κόσμο. Ο Δρ Horton ανέφερε σχόλια που έγιναν σε ένα συμπόσιο για την επαναληψιμότητα και την αξιοπιστία της βιοϊατρικής έρευνας, που πραγματοποιήθηκε στο Wellcome Trust στην Αγγλία. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο «Chatham Κανόνες Σπίτι» το οποίο σημαίνει ότι όσοι συμμετείχαν στη συνεδρίαση ήταν ελεύθεροι να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες που παρέχονται κατά τη διάρκεια της συνάντησης, αλλά δεν είχαν το δικαίωμα να αποκαλύψουν ποιος έκανε συγκεκριμένες παρατηρήσεις. Οι συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο αυτών των κανόνων αποσκοπούν στην διευκόλυνση της επικοινωνίας χωρίς να διακινδυνεύσει η απασχόληση ή η φήμη του ομιλητή.

Ο δρ Horton δήλωσε: «Το μεγαλύτερο μέρος της επιστημονικής βιβλιογραφίας ίσως και το ήμισυ, είναι απλά αναληθές. Επηρεασμένο από μελέτες δειγμάτων μικρού μεγέθους, μικροσκοπικά αποτελέσματα, άκυρες διερευνητικές αναλύσεις και κατάφωρη σύγκρουση συμφερόντων, μαζί με μια εμμονή για την επιδίωξη μοντέρνων τάσεων αμφίβολης σημασίας, η επιστήμη έχει πάρει μια στροφή προς το σκοτάδι».[11]

Ο Δρ Marcia Angell, γιατρός και Editor-in-Chief του New England Journal of Medicine (NEJM), η οποία θεωρείται ένα ακόμα από τα πιο αναγνωρισμένα ιατρικά περιοδικά στον κόσμο, δήλωσε: «Είναι απλά αδύνατον να πιστέψουμε ένα μεγάλο μέρος της κλινικής έρευνας που δημοσιεύεται ή να επαναπαυτούμε στις απόψεις γιατρών ή τις έγκυρες ιατρικές οδηγίες. Δεν νιώθω καμία ευχαρίστηση γι’ αυτό το συμπέρασμα, στο οποίο έφθασα αργά και διστακτικά στις πάνω δύο δεκαετίες μου ως εκδότης του New England Journal of Medicine. [12, 13]

Ο Δρ Lucija Tomljenovic, Ph.D., από το Πανεπιστήμιο της Βρετανικής Κολομβίας, έχει κάνει μια λεπτομερή μελέτη της εξαπάτησης σχετικά με την έγκριση του εμβολίου και τη διαδικασία διανομής στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στην έκθεση των 45 σελίδων, ο Δρ Tomljenovic, περιγράφει την επίσημη συγκάλυψη και δημόσια εξαπάτηση μετά από την εξέταση εγγράφων από τις συνεδριάσεις των οργανισμών του Ηνωμένου Βασιλείου που εμπλέκονται στη διαχείριση της πολιτικής και χρήσης του εμβολίου. [14]

Φυσικά, οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν το δικό τους σκάνδαλο εμβολίων και την ανάλογη συγκάλυψη. Η σχέση μεταξύ αυτισμού και το εμβόλιο MMR είναι [ολοφάνερα] κρυμμένη από το κοινό, ενώ σε εθνικό επίπεδο συνεχίζεται ο εμβολιασμός χρόνο με το χρόνο. Η αλήθεια αποκαλύφθηκε από τον Δρ William Thompson, CDC Senior Scientist και πληροφοριοδότη στην ταινία Vaxxed, η οποία δημιουργήθηκε από τον Δρ Andrew Wakefield. [15]

Με βάση τις δηλώσεις των Δρ Ρίτσαρντ Χόρτον, Δρ Marcia Angell, Δρ Tomljenovic και Δρ William Thompson είναι σαφές ότι το κάποτε ευγενές και αξιόπιστο έργο των επιστημόνων έχει γίνει ιδιαίτερα ύποπτο. Δεν μπορούμε πλέον στα τυφλά να εμπιστευθούμε την επιστημονική έρευνα. Πρέπει να εργαστούμε για να διαχωρίσουμε την ειλικρινή έρευνα από την προπαγάνδα που δημοσιεύθηκε από εταιρείες και κυβερνητικές υπηρεσίες.

“Native” διαφημίσεις και επιχορηγούμενο περιεχόμενο

Εφημερίδες, τηλεοπτικά προγράμματα και ιστοσελίδες του διαδικτύου δέχονται πλέον πληρωμές για να δημοσιεύουν ιδιωτικά “Native” περιεχομένο [ντόπιο περιεχόμενο]. [16] Αυτό είναι το περιεχόμενο που εμφανίζεται ως κάτι φυσικό, σαν να παράγεται από την πηγή των ΜΜΕ, ενώ στην πραγματικότητα παρήχθη από τους οργανισμούς δημοσίων σχέσεων.

Τέτοιο περιεχόμενο σπάνια δείχνει ότι είναι διαφήμιση. Αυτό το περιεχόμενο θα σχεδιαστεί για να πουλήσει ένα προϊόν, αλλά είναι εξίσου πιθανό να σχεδιαστεί για να πουλήσει μια άποψη.Πληροφορίες αυτού του είδους συζητούν συχνά τα οφέλη των φαρμακευτικών φαρμάκων, εμβολίων, τις ιατρικές διαδικασίες και για να ρυθμίσουν την σκέψη του ακροατή σε κοινωνικά ή πολιτικά θέματα. Οι υπόλοιπες ενότητες αυτού του άρθρου θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε αυτό το είδος του περιεχομένου επί πληρωμή.

Ειδικές Τεχνικές προπαγάνδας χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο Δημόσιας Αντίληψης

Εκτός από τις τεχνικές που έχουν ήδη συζητηθεί, μέσω δημοσίων σχέσεων, ομιλιών και γενικά συγγραφής ειδήσεων, χρησιμοποιούν ένα μεγάλο αριθμό από άλλες τεχνικές για να χειραγωγήσουν τους ανθρώπους να πιστέψουν τα ψέματα και τις μισές αλήθειες.

Ο Δρ Aaron Delwiche, Ph.D. Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο Trinity περιγράφει μερικές από αυτές τις τεχνικές. Συγκεκριμένα, ο ίδιος ασχολείται με: χαρακτηρισμούς, γενικολογίες, ευφημισμούς, μεταφορά, μαρτυρία, απλά λαοί, μόδα, φόβο, κακή λογική και αδικαιολόγητη παρέκταση.

Αυτές οι τεχνικές έχουν σχεδιαστεί για να ξεγελάσουν και να αποσπάσουν την προσοχή μας, επειδή απευθύνονται στα συναισθήματα μας και όχι την ορθολογική σκέψη. Ο Δρ Delwiche περιγράφει κάθε μία από αυτές τις τεχνικές στην ιστοσελίδα του που είναι γνωστή ως η “Propaganda Critic” [Κριτικός Προπαγάνδας]. [17] Ο ιστοχώρος του διατηρεί και επεκτείνει το πρωτοποριακό έργο του Ινστιτούτου για την Ανάλυση Προπαγάνδας (IPA), το οποίο δημιουργήθηκε το 1937 για το αμερικανικό κοινό. [18]

Θα σας εξηγήσω εν συντομία κάθε μια από αυτές τις κοινές τεχνικές προπαγάνδας στις ακόλουθες ενότητες. Θα τους δείτε και θα τους ακούσετε κάθε φορά που έρχεστε σε επαφή με τις ειδήσεις των συστημικών ΜΜΕ. Αν μπορείτε να προσδιορίσετε την προπαγάνδα, τότε μπορείτε να προστατεύσετε τον εαυτό σας από το να χειραγωγείται από τα mainstream μέσα ενημέρωσης.


Τεχνική Προπαγάνδας – Χαρακτηρισμός

Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση μιας μειωτικής και προσβλητικής γλώσσας, η οποία προορίζεται να τοποθετήσει μια σκιά υποψίας πάνω από τους ανθρώπους. Έχει σχεδιαστεί για να μας σπύρει τη δυσπιστία κι αμφιβολία για το τι ισχυρίζονται οι άνθρωποι χωρίς να εξετάσουν τα πραγματικά περιστατικά. (π.χ. ψεκασμένος)

Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν αυτή την τεχνική ετικέτας στα άτομα του αντιεμβολιαστικού χώρου, τους ονομάζουν τρελούς, τσαρλατάνους, ανεγκέφαλους, συνωμοσιολόγους, παρανοϊκούς, καθυστερημένους, παράλογους, στενόμυαλους, αρνητές, και κατακριτέους. Αναφέρονται στις πεποιθήσεις και τα συμπεράσματα των άλλων ψευδώς ως ψευδο-επιστήμη.

Αναφέρονται στους εαυτούς τους ως debunkers, προστάτες, υποστηρικτές της λογικής κλπ πάντα εκπροσωπούν τους εαυτούς τους ότι βρίσκονται στο υψηλότερο ηθικό έδαφος του ορθολογισμού.

Χρησιμοποιούν την γλώσσα για να επιτεθούν καταδικάζοντας όποιον αμφισβητεί την αποτελεσματικότητα για: τα προϊόντα που πωλούνται από την Big Pharma, την λειτουργία του συμβατικού συστήματος ιατρικής περίθαλψης, το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα, την καλλιέργεια των ΓΤΟ και την Big Chem. Χτυπούν όποιον μιλάει για τη διατήρηση ή την επέκταση της ελευθερίας και της ανεξάρτητης σκέψης. Η συγκεκαλυμμένη ατζέντα τους είναι η μεγαλύτερη απολυταρχική, φασιστική ομοιομορφία σκέψης και ο έλεγχος της κυβέρνησης πάνω στο μυαλό και στο σώμα μας.

Τεχνική Προπαγάνδας – Λαμπερές Γενικολογίες

Αυτό είναι το αντίθετο των χαρακτηρισμών. Λαμπερές γενικότητες ανάβουν τα φώτα της δημοσιότητας πάνω από τους ανθρώπους και προσπαθούν να προκαλέσουν τους άλλους να πιστέψουν οτιδήποτε λένε, χωρίς να εξετάσουν τον χαρακτήρα και τα κίνητρα του όντος ή την αλήθεια που πρεσβεύει. Τα συστημικά μέσα ενημέρωσης χρησιμοποιούν ενάρετες λέξεις για να βάλουν τους ανθρώπους σε βάθρα, έτσι ώστε τα σχόλιά τους να θεωρηθούν ως αξιόπιστα και πιστευτά. Τίποτε ψευδέστερο τούτου.

Τεχνική Προπαγάνδας – Ευφημισμός

Γενικόλογες λέξεις που είναι ήπιος ευφημισμός και έχουν σχεδιαστεί ώστε να μην ξυπνήσουν δυνατά, αλλά υπόγεια συναισθήματα. Όταν χρησιμοποιούνται, προσπαθούν να μετατρέψουν κάτι που είναι πραγματικά κακό, σε κάτι που είναι πολύ πιο εύκολο να γίνει αποδεκτό. Για παράδειγμα, τα μέσα ενημέρωσης σπάνια μιλούν για τα μωρά που πεθαίνουν από τον εμβολιασμό ή που γίνονται εντελώς ανάπηρα με αυτισμό από τη βλάβη του εμβολίου. Εάν το θέμα αυτό συζητείται, στη συνέχεια καλούν αυτές τις τραγωδίες ως “ανεπιθύμητα συμβάντα ή απρόσμενες εκβάσεις”.

Τεχνική Προπαγάνδας – Μεταφορά

Κατά τη διάρκεια της εποχής του Γερμανικού Τρίτου Ράιχ, η κυβέρνηση του Αδόλφου Χίτλερ απαιτούσε από τις εκκλησίες να βάλουν σβάστικες και την εικόνα του Χίτλερ. Αυτές οι εικόνες που προορίζονται για τη σιωπηλή μεταφορά της έγκρισης του Θεού πάνω σε ό,τι είχε κάνει ο Χίτλερ. Στην Αμερική, φωτογραφίες των σημαιών και ο θείος Σαμ χρησιμοποιούνται για να οδηγήσουν τους ανθρώπους να εμπιστεύονται τα σχέδια της κυβέρνησης και των Big Pharma, ενώ οι άνθρωποι θα μπορούσαν χωίς αυτές να αισθάνονται ότι επιθυμούν να τα απορρίψουν.

Τεχνική Προπαγάνδας – Μαρτυρία

Αυτή είναι η χρήση των διάσημων ανθρώπων, όπως ήρωες του αθλητισμού, αστέρες του κινηματογράφου, καλλιτέχνες και πολιτικούς να εγκρίνουν ένα προϊόν ή σχέδιο δράσης. Έχει σχεδιαστεί για να κάνει κάτι επιθυμητό, ακόμη και όταν το φυσικό ένστικτό μας και η λογική θα μας οδηγούσε στην αντίθετη κατεύθυνση.

Όταν ο Bill Gates ζητεί τη μαζική χρήση εμβολιασμών σε όλο τον κόσμο και μεγάλης κλίμακας μείωση του πληθυσμού της Γης, οι άνθρωποι το ακούν, λόγω της φήμης του και τα χρήματά του. Δεν χρειάζεται να διαθέτουν εμπειρία – απλά φήμη. (Μια περίπτωση είναι του Ντι Κάπριο, πρέσβη του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή, που τελικά αποδείχθηκε να έχει καταχραστεί δημόσιο χρήμα. Αλλη περίπτωση η Τζολί με την πολυπροβεβλημένη μαστεκτομή, που έκανε πολλές γυναίκες να κόψουν τα στήθη τους ενώ δεν ασθενούσαν. Κανένας άνθρωπος με λογική δεν θα τους άκουγε)

Τεχνική Προπαγάνδας – Απλός λαός

Στην τεχνική αυτή, οι άνθρωποι στην αρχή ή τα όντα που ζουν σε συνθήκες ακραίων προνομίων παρουσιάζονται ως μέσος πολίτης για να τον εμπιστεύονται και να τον πιστεύουν. π.χ. Ο Τζίμι Κάρτερ ήταν αγρότης φυστικιού, ο Μπιλ Κλίντον έφαγε στα McDonalds, ο κύριος Facebook εμβολίασε την κόρη του. Όλοι είναι … απλός λαός!

Τεχνική Προπαγάνδας – Μόδα

Αυτή η προσέγγιση έχει σχεδιαστεί για να κάνει τους ανθρώπους να ταυτιστούν με ορισμένες ομάδες και να κάνουν αυτό που κάνουν κι αυτές. Για παράδειγμα, αν είστε γονέας και ανησυχείτε για την υγεία των παιδιών σας, τότε θα πρέπει να ακολουθήσετε τη μόδα με όλους τους άλλους γονείς στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι οποίοι ακολουθούν τις κατευθυντήριες γραμμές της κυβέρνησης για τον παιδικό εμβολιασμό. Αν είστε ένας πατριώτης Αμερικάνος, τότε θα πρέπει να συσπειρωθείτε γύρω από τη σημαία με όλους τους άλλους Αμερικανούς που υποβάλλουν τα σχέδια της κυβέρνησης για την εξάλειψη του Ζήκα από το πρόσωπο της Γης. Αρκετά συχνά, εκείνοι που χρησιμοποιούν αυτήν την τεχνική μιλούν για την άποψη της πλειοψηφίας, όταν δεν υπάρχει μια τέτοια άποψη, παρά μονάχα στην προπαγάνδα τους. (αυτή την τεχνική την είδαμε στην προπαγάνδα εναντίον του Τράμπ κι ακόμη συνεχίζεται)

Τεχνική Προπαγάνδας – Φόβος

Ο φόβος χρησιμοποιείται για να παρακινήσει τους ανθρώπους να προωθήσουν τα σχέδια των ηγετικών στελεχών της κυβέρνησης, των επιχειρήσεων και τοπικών αξιωματούχων υγείας. Η φοβερή περίπτωση δεν χρειάζεται να είναι πραγματική -το μόνο που χρειάζεται είναι να είναι καλά διαφημισμένη και πολυπροβεβλημένη. Ο δημιουργία φόβου πρέπει να έχει τέσσερα μέρη: 1. Περιγραφή της απειλής του φόβου που προκαλεί (ο Ζήκα θα προκαλέσει τα μωρά μας να γεννηθούν με συρρικνωμένο κεφάλια) 2. Περιέχει μια ειδική σύσταση (πάρτε αυτό το σπρέι, κάντε εκείνο το εμβόλιο στο παιδί σας) 3. Να δείχνει ότι η σύσταση αυτή είναι αποτελεσματική και 4. Να δείχνει ότι είμαστε ικανοί να εκτελέσουμε μόνοι μας την προτεινόμενη ενέργεια (ο καθένας μπορεί να κάνει σπρέι στον εαυτό του και ο καθένας μπορεί να πάρει το εμβόλιο Ζήκα, όταν αυτό γίνει διαθέσιμο).

Τεχνική Προπαγάνδας – Κακή Λογική

Δεν είναι ασυνήθιστο για τους αξιωματούχους να θέσουν γρήγορα μια παραλογική δήλωση και εύκολα να κάνουν τους ανθρώπους να συμφωνήσουν χωρίς τον έλεγχο της λογικής. Για παράδειγμα: τα παιδιά πεθαίνουν από την ιλαρά κάθε χρόνο -υπάρχει εμβόλιο ιλαράς που έχει σχεδιαστεί για να αποτρέψει αυτούς τους θανάτους- ως εκ τούτου, κάθε παιδί στην Αμερική θα πρέπει να λαμβάνει το εμβόλιο της ιλαράς. Εκ πρώτης όψεως, αυτό μπορεί να φαίνεται τόσο λογικό κι εύλογο, μέχρι να το δει κανείς βαθύτερα. Επειδή ένα εμβόλιο σχεδιάστηκε για την πρόληψη της ιλαράς, αυτό δεν σημαίνει ότι το κάνει στην πραγματικότητα, θα μπορούσε πραγματικά να προκαλέσει αναπηρία και να αυξήσει το ποσοστό θανάτου. Η λογική πρέπει να δοκιμάζεται με τα γεγονότα.

Τεχνική Προπαγάνδας – Αδικαιολόγητη παρέκταση

Παράδειγμα: Αν δεν δράσουμε τώρα, ώστε να κατασκευάσουμε και να διανείμουμε ένα εμβόλιο για τον Ζήκα, τότε μια μεγάλη επιδημία θα σαρώσει όλη την υδρόγειο. Εκατομμύρια μωρά σύντομα θα γεννηθούν με παραμορφωμένο εγκέφαλο και συρρικνωμένο κεφάλια. Σε αδικαιολόγητη παρέκταση, μερικές εκατοντάδες επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου γρήγορα γίνονται μια παγκόσμια απειλή. Τέτοια υπερβολή χτίζει τον φόβο και αδρανοποιεί την λογική.

Πώς να βρείτε την αλήθεια στο θέμα

Κατά την επανεξέταση ειδήσεων από οποιαδήποτε κύρια πηγή των ΜΜΕ, υπάρχουν μια σειρά από βήματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ταξινομήσετε την λογική αλήθεια από τα ψέματα και τις απάτες. (Εξασκηθείτε από την τηλεόραση και το ιντερνέτ που βρίθουν από ειδήσεις προπαγάνδας και κεκαλυμμένες απάτες με κύριο σκοπό την κρυφή προπαγάνδα)

*Μην επιτρέψετε στον εαυτό σας να ενεργοποιηθείτε συναισθηματικά. Προκειμένου να αναλυθεί η είδηση πρέπει να παραμείνετε ατάραχοι, ήρεμοι. Αν βιώνετε έντονα συναισθήματα, τότε είσαστε χειραγωγημένοι κι όχι σε θέση να προσδιορίσετε τις τεχνικές προπαγάνδας που χρησιμοποιούνται για να επηρεάσουν τη γνώμη σας. Το πιο επικίνδυνο συναίσθημα είναι ο φόβος, που συνδέεται στενά και ακολουθείται από θυμό. (Όταν θυμώνετε εξαρτάστε εξ ολοκλήρου από την αιτία του θυμού ή του φόβου, αφού είστε το αποτέλεσμα του. Αυτός ή αυτό που σας θυμώνει και σας τρομάζει σας ελέγχει ταυτόχρονα)

*Εξαλείψετε όλες τις λέξεις χαρακτηρισμούς και τα λόγια λαμπερής γενικότητας, αυτά τα λόγια δεν είναι η είδηση. Η ομαδοποίηση πάντοτε είναι απάτη.

*Αντικαταστήστε τους ευφημισμούς με τις κρυφές ισχυρές λέξεις. Οι προφυλακτικές ανεπιθύμητες παρενέργειες είναι οι πιθανοί πραγματικοί τραυματισμοί ενός εμβολίου.

*Περιφρόνηση της μεταφοράς της έγκρισης από τη χρήση διαφόρων συμβόλων, όπως σημαίες, σταυρούς, σβάστικες, κλπ κι επικεντρωθείτε στο πραγματικό μήνυμα.

*Αγνόηση των δηλώσεων διάσημων ανθρώπων, όταν δεν είναι από μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών.

*Περιφρόνηση των ανθρώπων που βρίσκονται στην εξουσία και σας κάνουν να σκεφτείτε ότι είναι ακριβώς όπως εσείς -απλός λαός. Δεν είναι σαν κι εσάς με κανέναν τρόπο.

*Μην ακολουθείτε τη μόδα μόνο και μόνο επειδή άλλοι άνθρωποι που μοιράζονται τις απόψεις σας το έχουν κάνει ήδη. (Έτσι γεμίζουν τα μαντριά με υπάκουα πρόβατα).

*Δοκιμάστε όλες τις λογικές καταστάσεις. Αν σας πουν ότι επειδή υπάρχουν Α και Β, ως εκ τούτου, Γ πρέπει να είναι αλήθεια, εξετάστε προσεκτικά την κατάσταση και ψάξτε για λογικές πλάνες.

*Διερευνήστε όλους τους μεγαλειώδεις ισχυρισμούς (αδικαιολόγητες προεκτάσεις). Είναι πράγματι αλήθεια ότι αν επιτευχθεί ανοσία μέσω των εμβολιασμών ότι δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα από μεταδοτικές ασθένειες; (Διαβάστε τις ενδείξεις των εμβολίων και ζητήστε από κάποιον ιατρό να εγγυηθεί για την ασφάλεια τους)

*Αγνοήστε τις απόψεις και την έρευνα ψεύτικων οργανισμών, μείνετε στην λογική σας.

*Κάθε φορά που ένα επιστημονικό άρθρο παρατίθεται σε κάποιο περιοδικό, πάρτε το χρόνο να το ψάξετε στο διαδίκτυο. Να είστε καχύποπτοι αν δεν μπορείτε να βρείτε ακόμη και ένα απόσπασμα για το άρθρο. Να είστε καχύποπτοι αν μπορείτε να βρείτε ένα απόσπασμα και δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια σαρωτική έγκριση ενός φαρμάκου ή μια σαρωτική απόρριψη μιας φυσικής ουσίας ή μεθόδου θεραπείας. Εξετάστε τις συνεργασίες των ερευνητών που έγραψαν το άρθρο. Δουλεύουν για την Big Pharma; Εργάζονται για την CDC; Αν έχουν κάνει συγκεκριμένες προτάσεις για μελλοντική έρευνα, ή απλά λένε γενικά κάτι σαν “περισσότερη έρευνα συνιστάται” αυτό δεν σημαίνει τίποτα.

*Μην βασίζεστε σε πληροφορίες από την Wikipedia. Η Wikipedia είναι ένα εργαλείο προπαγάνδας της κυβέρνησης και των επιχειρήσεων, ιδίως στους τομείς της προώθησης της υγείας και τις εναλλακτικές θεραπείες. [19, 20] (Ανατρέξτε στον ειδικό τύπο και εμπιστευθείτε την λογική σας. Για τα εμβόλια π.χ. υπάρχουν και στην Ελλάδα εκατοντάδες ιατροί που δεν τα επιτρέπουν και αναλαμβάνουν και την ευθύνη γι’ αυτό, δικό σας μέλημα είναι να τους βρείτε. Επιπλέον η ΛΟΓΙΚΗ λέει ότι η ανθρωπότητα έζησε και μεγαλούργησε μύρια τόσα χρόνια χωρίς εμβόλια και τρόφιμα ονομασίας προέλευσης, χωρίς κανένα τρόφιμο-δηλητήριο των πολυτροφοπωλείων, είναι γνωστή η ρήση που λέει “να μην τρώς κανένα τρόφιμο που δεν θα το αναγνώριζε η γιαγιά σου ως τέτοιο” φαντάσου τι θα έλεγε η γιαγιά σου για τις πλαστικές πατάτες, τα νάυλον μπιφτέκια και το “Κραμβέλαιο το θανατηφόρο” των ταχυφαγείων, αλήθεια τι θα έλεγε για τους «Γενετικά Τροποποιημένους Οργανισμούς». Πόσο σίγουρος είσαι ότι τρώς αληθινό ψωμί, κρέας, τυρί ή γάλα;)

@John P. Thomas / healthimpactnews.com /σε μετάφραση & διασκευή Ηω Αναγνώστου

John P. Thomas is a health writer for Health Impact News. He holds a B.A. in Psychology from the University of Michigan, and a Master of Science in Public Health (M.S.P.H.) from the School of Public Health, Department of Health Administration, at the University of North Carolina at Chapel Hill.


Παραπομπές

[1] “The Lippman-Bernays Legacy” Jack Kinsella, The Omega Letter, 7/27/2010.http://www.omegaletter.com/articles/articles.asp?ArticleID=6842
[2] “Bernays’ Ideas on Propaganda Continue to Haunt Americans” Raven Clabough, The New American, 1/21/2011.http://www.thenewamerican.com/culture/item/19553-bernays-ideas-on-propaganda-continue-to-haunt-americans
[3] “The Lippman-Bernays Legacy” Jack Kinsella, The Omega Letter, 7/27/2010.http://www.omegaletter.com/articles/articles.asp?ArticleID=6842
[4] “The Invisible Government: Edward Bernays, Public Relations and Propaganda” By Sophie Hylands, Edited by Katie Yates, New Histories, 11/4/2013. http://newhistories.group.shef.ac.uk/wordpress/wordpress/the-work-of-edward-bernays/
[5] “Mockingbird: The Subversion of the Free Press by the CIA” What Really Happened? by Alex Constantine.http://www.whatreallyhappened.com/RANCHO/POLITICS/MOCK/mockingbird.php#axzz4Ls8VHzVy
[6] “Top German Journalist Admits Mainstream Media Is Completely Fake: We All Lie For The CIA” Tyler Durden, ZeroHedge, 3/28/2016. http://www.zerohedge.com/news/2016-03-28/top-german-journalist-admits-mainstream-media-completely-fake-we-all-lie-cia
[7] IBID.
[8] “Ever Wonder Why Your Local TV News Stations Run the Same Damn Stories?” Josh Harkinson, Mother Jones, 4/4/2014. http://www.motherjones.com/media/2014/04/fcc-pew-local-tv-news-consolidation
[9] “How the FDA Manipulates the Media” Charles Seife, Scientific American, October 2016 Issue.http://www.scientificamerican.com/article/how-the-fda-manipulates-the-media/
[10] “Top 10 Astroturfers” Sharyl Attkisson, 7/28/2016, First published in February 2014.https://sharylattkisson.com/top-10-astroturfers/
[11] Richard Horton, “Offline: What is medicine’s 5 sigma?” [Symposium on the Reproducibility and Reliability of Biomedical Research, held at the Wellcome Trust], The Lancet, Volume 385, No. 9976, p1380, 4/11/2015.http://www.thelancet.com/pdfs/journals/lancet/PIIS0140-6736%2815%2960696-1.pdf
[12] Harvey Marcovitch; “Editors, Publishers, Impact Factors, and Reprint Income” PLoS Med, October 2010, Published online 10/26/2010, doi: 10.1371/journal.pmed.1000355, PMCID: PMC2964337.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2964337/#pmed.1000355-Angell1
[13] Drug companies and doctors: A story of corruption, Marcia Angell, January 15, 2009. The New York Review of Books 56. Available: http://www.nybooks.com/articles/archives/2009/jan/15/drug-companies-doctorsa-story-of-corruption/.
[14] Lucija Tomljenovic, PhD; “The vaccination policy and the Code of Practice of the Joint Committee on Vaccination and Immunisation (JCVI): are they at odds?” BSEM March 2011. http://nsnbc.me/wp-content/uploads/2013/05/BSEM-2011.pdf
[15] “Vaxxed: From Cover-Up to Catastrophe Official Website” http://vaxxedthemovie.com/
[16] “The definition of native advertising” Anders Vinderslev, Native Advertising Institute, 3/1/2015.http://nativeadvertisinginstitute.com/blog/the-definition-of-native-advertising/
[17] “Propaganda Critic: Index of Site Dedicated to Propaganda Analysis” Aaron Delwiche, PHD.http://www.propagandacritic.com/
[18] “Propaganda Critic: Introduction – The Institute for Propaganda Analysis” Aaron Delwiche, PhD.http://www.propagandacritic.com/articles/intro.ipa.html
[19] “Exclusive: an interview with investigative reporter Sharyl Attkisson” Jon Rappoport’s Blog, 4/25/2014.https://jonrappoport.wordpress.com/2014/04/25/exclusive-an-interview-with-investigative-reporter-sharyl-attkisson/
[20] “Deadly Disinformation: How Drug Companies Use Astroturfing to Get Us Hooked” David A. Tomar, The Best Schools. http://www.thebestschools.org/magazine/playing-on-astroturf-wikipedias-battle-for-natural-grass/



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου