Ο Κόσμος μας οργανώνεται κάθε στιγμή από την παραμικρή μας σκέψη. Κάθε τι που έρχεται στην ζωή μας το έχουμε εμείς καλέσει. Είναι μέρος της μαγικής μας δύναμης από την οποία έχουμε αποκοπεί. Η δύναμη αυτή ονομάζετε Αθηνά. Η επίδραση του πνεύματος δημιουργεί πρώτα το ψυχικό σώμα και μετά το υλικό. Έτσι ή Αθηνά γεννήθηκε από το κεφάλι του Δία με την έννοια της σκέψης για την δημιουργία του κόσμου, αλλά ή εμφάνισής της ως πάνοπλη, εκφράζει την ψυχή του κόσμου από τον χώρο του Σείριου.
Ο Αξιώτης λέει ότι οι Έλληνες «πετούσαν» από τον Σείριο στην Γη, αφού «έφερναν» την ύλη (το σώμα τους) σε ενεργειακή μορφή , ώστε οι ταχύτητες που πετύχαιναν ήταν εκείνες του φωτός, χωρίς κανένα πρόβλημα βαρύτητας. Η βαρύτητα επιδρά στην μάζα . Όταν η ύλη (μάζα) γίνει ενέργεια, τότε η βαρύτητα μπαίνει στο περιθώριο. Αυτές οί ενέργειες αφορούν ψυχικές ικανότητες και δυνάμεις πού φέρουν και όλοι όσοι διαθέτουν προέλευση θεϊκού σπέρματος και Επίφυσης.
Το «ιερό πέπλο» της Αθηνάς που μεταφερόταν κατά την τελετή της εορτής των Παναθηναίων, υπέκρυπτε την γνώση του ενεργειακού μορφογενετικού πεδίου. Οί παρθένες πού το κρατούσαν, υπονοούσαν την αδιαμόρφωτη και παρθένα αγνότητα και καθαρότητα του πεδίου πού ήταν έτοιμο για διαμόρφωση και δημιουργία. Εργάνη και Οργόνη , αποτελούν την ίδια κωδικοποιημένη αλήθεια του Αιθέρα, που έχει την ιδιότητα να μεταμορφώνει την ζωή από ενέργεια σε μορφή και από μορφή σε ενέργεια.
Οι τέσσερις άκρες του πέπλου, δηλώνουν τα τέσσερα στοιχεία που δημιουργούν τα τρίγωνα των δεσμών της μορφής των όντων, ενώ το πέμπτο, αυτό που τους παρέχει την κίνηση να ενωθούν σε κάτι, είναι ο Αιθέρας. Και όπως έλεγε και ο Αριστοτέλης , «κάθε σώμα συνίσταται από έναν διαφορετικό αριθμό τριγώνων». Και ο Πλάτωνας στον «Τίμαιο» αναλύει πώς σχηματίζονται τα σώματα από τα τρίγωνα. Και ότι «Αυτές είναι λοιπόν οι αιτίες από τις οποίες δημιουργήθηκαν τα απλά και πρωταρχικά σώματα», και ακόμη, «Τα τρίγωνα κάθε ατόμου είναι φτιαγμένα από την αρχή με ικανότητα ζωής μέχρι ένα ορισμένο χρονικό όριο». Και εδώ υπάρχει μια βαθιά αλήθεια. Η Ζωή είναι Μαγεία. Μια συνεχείς μεταμόρφωση. Η μεταμόρφωση εμπεριέχει μέσα της το τέλος του ενός και την γέννηση ενός νέου. Στον κατέχοντα αυτήν την γνώση ο θάνατος δεν είναι το τέλος. Και εν τούτοις αυτή η γνώση εμπεριέχει την Πλατωνική επίγνωση της συνέχειας της Ιδέας. Γιατί όλα είναι μια πρωταρχική ιδέα.
Η Ιδέα είναι Πληροφορία. Η Πληροφορία είναι ή Συνείδηση. Η Συνείδηση είναι το Πνεύμα. Είναι ή Αριστοτελική Εντελέχεια . Η αθανασία μιάς ανθρώπινης ιδέας, είναι ή διατήρηση της μνήμης μετά τον σωματικό θάνατο μέσω του πνευματικού σώματος. ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
πηγη
πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου