Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

Η πρώτη Αμερικανική εταιρεία που θα βάλει Microchip στους εργαζομένους της




Μετά την Epicenter στη Σουηδία, μια ακόμα εταιρεία αποφασίζει να βάλει μικροτσίπ στους εργαζομένους της. Ο λόγος; Είναι αναπόφευκτο και θέλουμε να είμαστε μέρος αυτού…


​Η εταιρεία του Wisconsin, Three Square Market, θέλει να εμφυτεύσει έναν μικροτσίπ σε μεγέθους ρυζιού στους εργαζομένους της, ανέφερε η ABC News.

«Είναι το επόμενο πράγμα που αναπόφευκτα θα συμβεί και θέλουμε να είμαστε μέρος αυτού», δήλωσε ο Τζόρτ Γουέστμπι, Διευθύνων Σύμβουλος της Three Square Market.

Έτσι, σύμφωνα με τον Westby, οι υπάλληλοι μικροτσίπ είναι «το επόμενο πράγμα που αναπόφευκτα θα συμβεί».




Η Three Square Market σχεδιάζει χώρους διαλείμματος σε διάφορους χώρους εργασίας (γραφεία κ.λ.π) Εκεί, δηλαδή όπου οι εργαζόμενοι αγοράζουν πρόχειρο φαγητό αυτοεξυπηρετούμενοι από μηχανές.

«Πληρώνουμε με πιστωτική κάρτα και μας ζητάει εγγύτητα τώρα. Θα κρατήσω το χέρι μου επάνω, όπως το κινητό μου, και το τσιπ θα πληρώσει για το προϊόν μου», δήλωσε ο Westby.

Το μικροσκοπικό τσιπ, το οποίο χρησιμοποιεί τεχνολογία RFID ή αναγνώριση ραδιοσυχνοτήτων, μπορεί να εμφυτευθεί μεταξύ του αντίχειρα και του δείκτη «μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα», σύμφωνα με δήλωση της Three Square Market.

Η έκθεση σημείωσε ότι η επιχείρηση δεν απαιτεί από τους υπαλλήλους της να βάλουν το τσιπ και ότι είναι προαιρετικό.

Μέχρι στιγμής 50 άνθρωποι πιστεύεται ότι έχουν επιλέξει να τους εμφυτευτεί μικροτσίπ, για «ευκολία» – άνοιγμα θυρών, μηχανή σνακ και σύνδεση σε υπολογιστές και εταιρικές συσκευές.

«Προβλέπουμε τη χρήση της τεχνολογίας RFID για τα πάντα από την πραγματοποίηση αγορών στο χώρο διαλείμματος μας, να ανοίγουμε πόρτες, να χρησιμοποιήσουμε συσκευές αντιγραφής, να συνδεθούμε με τους υπολογιστές γραφείου, να ξεκλειδώσουμε τηλέφωνα, να μοιραστούμε επαγγελματικές κάρτες, να αποθηκεύσουμε ιατρικές πληροφορίες και ως τρόπος πληρωμής σε άλλους τερματικούς σταθμούς RFID», δήλωσε ο Westby εκ μέρους της εταιρείας. «Τελικά, αυτή η τεχνολογία θα τυποποιηθεί και θα σας επιτρέπει να την χρησιμοποιήσετε ως διαβατήριο, δημόσια διαμετακόμιση, όλες τις ευκαιρίες αγοράς κλπ».

​Με τα χρόνια, η ιδέα του μικροτσίπ έχει περάσει σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, από τα διαφημιστικά μηνύματα σχετικά με το πόσο cool είναι η χρήση για τους έφηβους, την προπαγάνδα για την προστασία των παιδιών, τα ζώα, τα άτομα με άνοια ή γενικότερα τους ηλικιωμένους.


Και τελικά το πιασάρικο επιχείρημα είναι πάνω απ’ όλα η «ευκολία» για αγορές, συναλλαγές και τσεκάρισμα υγείας. Δείτε τα παρακάτω βίντεο. Το «μέλλον» του Όργουελ είναι ήδη εδώ…














0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου