Τιμές για... διαστημόπλοια η κατοχή και χρήση αυτοκινήτου
Έρχεται νέο φορολογικό καθεστώς για το αυτοκίνητο σε ό,τι αφορά την αγορά του και εν μέρει και τη χρήση του, στα τέλη του μήνα, μαζί με την οριστική λήξη της απόσυρσης.
Έτσι, λοιπόν, στις 31 Μαΐου λήγει οριστικά η απόσυρση και το κουαρτέτο έχει θέσει προθεσμία της ψήφισης του νέου φορολογικού καθεστώτος για το αυτοκίνητο μέχρι τις πρώτες ημέρες του Ιουνίου.
Τις επόμενες ημέρες η επιτροπή, της οποίας η σύσταση ολοκληρώθηκε οριστικά πριν από λίγες ημέρες, θα συναντηθεί με εκπροσώπους της αγοράς αυτοκινήτου για να βρουν ένα αποδεκτό πλαίσιο, που πρέπει να εγκριθεί αυτό από την κυβέρνηση, η οποία και θα ξεκινήσει και τις διαβουλεύσεις με τους δανειστές...
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το νέο φορολογικό πλαίσιο, ο φόρος αγοράς, το σημερινό Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης δηλαδή, θα επιβάλλεται στην αξία του αυτοκινήτου και δεν θα έχει σχέση με τον κυβισμό, κάτι που αναμένεται να αυξήσει την τελική τιμή των αυτοκινήτων κατά 5% με 10%.
Σημειώστε πως θεωρείται δεδομένο – και φυσιολογικό – ότι θα ζητηθεί από το κουαρτέτο να ισχύσει το ίδιο και για τα Τέλη Κυκλοφορίας, για όλα τα αυτοκίνητα, δηλαδή να μην προκύπτουν αυτά από τα κυβικά, αλλά αποκλειστικά από τις εκπομπές ρύπων, όπως συμβαίνει με τα νέα αυτοκίνητα.
Χαράτσι
Αυτό, εφόσον εφαρμοστεί, θα δημιουργήσει μία τεράστια τρύπα στα αναμενόμενα έσοδα από την υπερφορολόγηση του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η κυβέρνηση θα προτείνει το «Πράσινο Τέλος» για τα παλιά αυτοκίνητα, με το σχέδιο να κάνει λόγο για τα πετρελαιοκίνητα και αν δεν βγαίνει ο λογαριασμός θα συμπεριλάβει και τα βενζινοκίνητα.
Tο χαράτσι αρχικά θα κληθούν να το πληρώσουν οι κάτοχοι πετρελαιοκίνητων οχημάτων παλαιότερης τεχνολογίας, από EURO 4 και κάτω, ή όσοι έχουν diesel οχήματα από το 2010 και πίσω. Αυτό όμως θα εξαρτηθεί από το πόσα χρήματα λείπουν από το ταμείο...
Το χαράτσι εκτιμάται ότι θα είναι στα 50 με 70 ευρώ για τα I.X. αυτοκίνητα μέχρι 2.000 κ.εκ. Πάνω από αυτά τα κυβικά θα αυξάνεται περίπου 30%.
Τα επαγγελματικά οχήματα δε, άνω των 1,5 τόνων, καθώς και τα φορτηγά κ.λπ., θα πληρώσουν αρκετά περισσότερο (εκτιμάται 100 ευρώ και πάνω), ενώ εξετάζεται να πληρώνουν αυξημένο τέλος και τα αυτοκίνητα που έχουν αποκτηθεί με leasing, αφού θεωρείται ότι κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα, οπότε συνολικά ρυπαίνουν περισσότερο από τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα...
Εν αναμονή εξελίξεων, ενώ το μέτρο της απόσυρσης – το μοναδικό φορo-ελαφρυντικό της τελευταίας 10ετίας – λήγει την 31η του μήνα...
topontiki.gr
Έρχεται νέο φορολογικό καθεστώς για το αυτοκίνητο σε ό,τι αφορά την αγορά του και εν μέρει και τη χρήση του, στα τέλη του μήνα, μαζί με την οριστική λήξη της απόσυρσης.
Έτσι, λοιπόν, στις 31 Μαΐου λήγει οριστικά η απόσυρση και το κουαρτέτο έχει θέσει προθεσμία της ψήφισης του νέου φορολογικού καθεστώτος για το αυτοκίνητο μέχρι τις πρώτες ημέρες του Ιουνίου.
Τις επόμενες ημέρες η επιτροπή, της οποίας η σύσταση ολοκληρώθηκε οριστικά πριν από λίγες ημέρες, θα συναντηθεί με εκπροσώπους της αγοράς αυτοκινήτου για να βρουν ένα αποδεκτό πλαίσιο, που πρέπει να εγκριθεί αυτό από την κυβέρνηση, η οποία και θα ξεκινήσει και τις διαβουλεύσεις με τους δανειστές...
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το νέο φορολογικό πλαίσιο, ο φόρος αγοράς, το σημερινό Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης δηλαδή, θα επιβάλλεται στην αξία του αυτοκινήτου και δεν θα έχει σχέση με τον κυβισμό, κάτι που αναμένεται να αυξήσει την τελική τιμή των αυτοκινήτων κατά 5% με 10%.
Σημειώστε πως θεωρείται δεδομένο – και φυσιολογικό – ότι θα ζητηθεί από το κουαρτέτο να ισχύσει το ίδιο και για τα Τέλη Κυκλοφορίας, για όλα τα αυτοκίνητα, δηλαδή να μην προκύπτουν αυτά από τα κυβικά, αλλά αποκλειστικά από τις εκπομπές ρύπων, όπως συμβαίνει με τα νέα αυτοκίνητα.
Χαράτσι
Αυτό, εφόσον εφαρμοστεί, θα δημιουργήσει μία τεράστια τρύπα στα αναμενόμενα έσοδα από την υπερφορολόγηση του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η κυβέρνηση θα προτείνει το «Πράσινο Τέλος» για τα παλιά αυτοκίνητα, με το σχέδιο να κάνει λόγο για τα πετρελαιοκίνητα και αν δεν βγαίνει ο λογαριασμός θα συμπεριλάβει και τα βενζινοκίνητα.
Tο χαράτσι αρχικά θα κληθούν να το πληρώσουν οι κάτοχοι πετρελαιοκίνητων οχημάτων παλαιότερης τεχνολογίας, από EURO 4 και κάτω, ή όσοι έχουν diesel οχήματα από το 2010 και πίσω. Αυτό όμως θα εξαρτηθεί από το πόσα χρήματα λείπουν από το ταμείο...
Το χαράτσι εκτιμάται ότι θα είναι στα 50 με 70 ευρώ για τα I.X. αυτοκίνητα μέχρι 2.000 κ.εκ. Πάνω από αυτά τα κυβικά θα αυξάνεται περίπου 30%.
Τα επαγγελματικά οχήματα δε, άνω των 1,5 τόνων, καθώς και τα φορτηγά κ.λπ., θα πληρώσουν αρκετά περισσότερο (εκτιμάται 100 ευρώ και πάνω), ενώ εξετάζεται να πληρώνουν αυξημένο τέλος και τα αυτοκίνητα που έχουν αποκτηθεί με leasing, αφού θεωρείται ότι κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα, οπότε συνολικά ρυπαίνουν περισσότερο από τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα...
Εν αναμονή εξελίξεων, ενώ το μέτρο της απόσυρσης – το μοναδικό φορo-ελαφρυντικό της τελευταίας 10ετίας – λήγει την 31η του μήνα...
topontiki.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου