Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Ένα βίντεο του 1961 που προέβλεπε τις online αγορές



Το πρώτο μέρος του 15λέπτου "Challenge of Change", που κυκλοφόρησε το 1961 από την Bell Systems (σήμερα ΑΤ&Τ), παρουσιάζει το πόσο εξελιχθήκαμε τεχνολογικά μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Στη συνέχεια, το βίντεο παρουσιάζει το παρόν και το μέλλον και προβλέπει κάτι που οι περισσότεροι από εμάς κάνουμε κάθε μέρα πλέον: τις online αγορές.

Πολύ πριν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές βρεθούν σε κάθε σπίτι, αυτό το βίντεο παρουσιάζει τα τηλέφωνα ως βάση για την πρόσβαση σε πληροφορίες και προϊόντα σε όλο τον κόσμο. Κάτι, που ονομάζεται card dialer, λειτουργεί όπως μια σύγχρονη ταχεία κλήση. Ο προσωπικός αριθμός είναι το πρελούδιο για τον βομβητή και το σύγχρονο κινητό τηλέφωνο. Τέλος, το data-phone είναι ουσιαστικά το μόντεμ ενός υπολογιστή.

Αλλά το πιο αξιοσημείωτο στο βίντεο είναι το πώς προβλέπει τις εικονικές αγορές. Μια γυναίκα χρησιμοποιεί ένα βίντεο στο τηλέφωνο του σπιτιού της για να δει ένα φόρεμα και εισάγει την πιστωτική της κάρτα κατευθείαν σε μια σχισμή στον τοίχο για να αγοράσει αυτό που θέλει. Ένας άνθρωπος χρησιμοποιεί το τηλέφωνό του για να σαρώσει μια λίστα με ψώνια, η οποία στη συνέχεια αποστέλλεται σε ένα μανάβικο. Κάποιο από τα προϊόντα της λίστας δεν μπορεί να βρεθεί σε κοντινή απόσταση και το βίντεο κλείνει με τον υπαινιγμό ότι θα σταλεί από το εξωτερικό, με ένα ρομπότ.



Ξωτικό

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου