Ξεκίνησε το ταξίδι της για το Ρίο η Ολυμπιακή Φλόγα Μία φλόγα ανάβει, ένα μήνυμα ξεκινά, μια ελπίδα γεννιέται για παγκόσμια ειρήνη και συναδέλφωση.
Μία φλόγα ανάβει, ένα μήνυμα ξεκινά, μια ελπίδα γεννιέται για παγκόσμια ειρήνη και συναδέλφωση. Με αφετηρία τον Ιερό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας η ανθρωπότητα καλείται να επαναπροσδιορίσει τις πανανθρώπινες αξίες καλούμενη συνάμα, να απαιτήσει την πραγμάτωσή τους.
Η Ολυμπιακή Φλόγα αρχίζει το ταξίδι της για την μακρινή Βραζιλία και συγκεκριμένα για το Ρίο ντε Τζανέϊρο, την πόλη που φιλοξενεί τους 31ους Ολυμπιακούς αγώνες, 120 χρόνια από την αναβίωσή τους, στέλνοντας παράλληλα ένα ισχυρό μήνυμα ειρήνης, ένα κάλεσμα για παγκόσμια συναδέλφωση.
Ένα μήνυμα που ο πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής Τόμας Μπαχ επισήμανε κατά την τελετή υπογραφής της Διακήρυξης της Ολυμπιακής Εκεχειρίας.
(Φώτο από την χθεσινή πρόβα της τελετής αφής)
Η φλόγα ταξιδεύει επί επτά ημέρες στην Ελλάδα και φθάνει στις 27 Απριλίου στο Παναθηναϊκό στάδιο όπου σε ειδική τελετή παραδίδεται σε αντιπροσωπεία της διοργανώτριας χώρας. Από την Ελλάδα ένα παναθρώπινο μήνυμα εκπέμπεται στην Οικουμένη.
(Φώτο από την χθεσινή πρόβα της τελετής αφής)
Πρωθιέρεια ήταν η Κατερίνα Λέχου και πρώτος Λαμπαδηδρόμος ήταν ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της γυμναστικής Λευτέρης Πετρούνιας και επόμενος ο πρώην παίκτης του βόλεϊ, Ζιοβάνι Γκάβιο, εκπροσωπώντας την Βραζιλία.
Το πλήρες πρόγραμμα της Λαμπαδηδρομίας
Η Ολυμπιακή Λαμπαδηδρομία θα φτάσει στην Αθήνα την ερχόμενη Τρίτη και την Τετάρτη 27/4, θα γίνει η επίσημη τελετή παράδοση της Ιερής Φλόγας στους Βραζιλιάνους διοργανωτές.
Η ΕΒΡΑΙΟΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΠΑΤΗ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΙΟ ΦΩΣ!!
Η ιστορία ξεκινά με την «ανακάλυψη» του Τάφου από την Αγία Ελένη τον 4ο αιώνα. Όπως ήταν φυσικό το μέρος όπου θεωρήθηκε πως υπήρξε ο τάφος του Ιησού - προκλητικά άδειος - συγκέντρωσε το ενδιαφέρον και την ευλάβεια των πιστών. Φαίνεται ότι στο σημείο εκείνο είχε χτιστεί εθνικός ναός της Αφροδίτης από τους Ρωμαίους, αρκετά μετά την καταστροφή της Ιερουσαλήμ το 70 μ.Χ. Οι χριστιανοί έλεγαν ότι οι εθνικοί το έκαναν αυτό για να «θάψουν» τα ίχνη του Τάφου. Μια πρακτική δημοφιλής σε όλους, τελικά. Φυσικά ο εθνικός ναός «απαλλοτριώθηκε» δεόντως - γκρεμίστηκε - και άρχισε η χριστιανική διαμόρφωση της τοποθεσίας η οποία πολλές φορές άλλαξε πρόσωπο καθώς οι παλαιότεροι ναοί καταστρεφόταν χτιζόταν νέοι στο ίδιο σημείο.Τότε ξεκινάει και το παραμύθι με το 'άγιο' φως!!Γεννάται το ερώτημα γιατί δεν εμφανίστηκε το "θεϊκό" σημάδι πριν ,έτσι θα έβρισκαν και πιο εύκολα τον τάφο του ανύπαρκτου Ιησού!!
Μη θαυματουργική προέλευση και τέχνασμα
Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, στην ανακοίνωση της Αρχιγραμματείας του σχετικά με την τελετή αφής του Αγίου Φωτός, δεν κάνει οποιαδήποτε αναφορά σε θαυματουργή προέλευση του Αγίου Φωτός, αλλά αναγνωρίζει το θαύμα αφού στις 18 Απριλίου εορτάζει ο Άγιος Τούνομ ο εμίρης, ο Μάρτυς.[33][34]
Ο καθηγητής Κωνσταντίνος Καλοκύρης, στο βιβλίο του Το Αρχιτεκτονικό Συγκρότημα του Ναού της Αναστάσεως Ιεροσολύμων και το θέμα του Αγίου Φωτός, ερμηνεύοντας την ευχή που διαβάζει ο Πατριάρχης, γράφει ότι «πουθενά δεν γίνεται λόγος (ούτε καν υπαινιγμός) περί "άνωθεν κατερχόμενου αΰλου Φωτός" κατά τη στιγμή εκείνη, αλλά νοείται μόνο φως φυσικό, που ανάβεται στην ανάμνηση του Αναστάντος Χριστού» και ότι το άγιο φως είναι απλώς «το ιερό σύμβολο του "ανεσπέρου Φωτός" Χριστού, το Άγιο Φως, το νέο Φως της Αναστάσεως».
Σύμφωνα με τον καθηγητή της Ελληνικού Κολεγίου-Θεολογικής Σχολής του Τιμίου Σταυρού της Βοστώνης πρωτοπρεσβύτερο Αλκιβιάδη Καλύβα, οι πιστοί των πρώτων χριστιανικών χρόνων άναβαν λαμπάδες κάθε βράδυ αλλά και το πρωί για να εξυμνείται με αυτό τον τρόπο ο Χριστός ο οποίος είναι «φως ιλαρόν». Στο έργο του Η Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα στην ελληνορθόδοξη εκκλησία, ο καθηγητής αναφέρει ότι το άναμμα της λαμπάδας της Αναστάσεως με το Άγιο Φως διασώζει δύο κυρίως χριστιανικές παραδόσεις: Πρώτον, το άναμμα της κανδήλας στην Ακολουθία του Εσπερινού και, δεύτερον, το άναμμα της καινούργιας φλόγας που άναβε μόνο τις ημέρες του Πάσχα. Κατά τη διάρκεια του 10ου και του 11ου αιώνα πίστευαν ότι το φως «παράγεται» με θαυματουργικό τρόπο. Την ίδια εκείνη περίοδο, στον Καθεδρικό Ναό της Ιερουσαλήμ ο πατριάρχης Ιεροσολύμων άρχισε να εισέρχεται στον Πανάγιο Τάφο και, αφού πρώτα προσευχόταν, έδινε στον αρχιδιάκονό του το Φως. Εκείνος με τη σειρά του το προσέφερε στον λαό. Αυτός είναι ο λόγος που ακόμη και στις ημέρες μας το Φως από τον Πανάγιο Τάφο μεταφέρεται από εκεί στις υπόλοιπες Ορθόδοξες εκκλησίες. Έτσι, σε χιλιάδες Ορθόδοξους ναούς σε ολόκληρο τον κόσμο οι ιερείς παίρνουν το Φως από την «ακοίμητη κανδήλα», η οποία βρίσκεται πάνω στην Αγία Τράπεζα του ναού τους και συμβολίζει τον Τάφο του Κυρίου!!Ο Ναός της Ανάστασης έχει συνεχώς κόσμο, όλο το χρόνο. Κανείς δεν παρατηρεί τίποτα εκτός της συγκεκριμένης μέρας. Τι φυσικό φαινόμενο είναι αυτό που επαναλαμβάνεται τόσο τακτικά και μάλιστα σε μέρα «κινητής» εορτής, δηλαδή όχι την ίδια κάθε χρόνο. Σα να καταφέρνει η φύση να κτυπήσει κινούμενο στόχο. Και από όλα τα μέρη του κόσμου σ' αυτό βρέθηκε να συμβαίνει;
ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΤΕΣ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ "ΑΠΙΣΤΟΙ" ΓΙ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ!!ΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΠΑΡΕΣ ΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΛΗΚΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΟΥΣ!!
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩhttps://el.wikipedia.org/wiki/Άγιο_Φως
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου