Μια εξαιρετική ιδιωτική πρωτοβουλία κατευθύνει επιτέλους πρακτικά την πολύ έντονη τάση να Αγοράζουμε Ελληνικά που άρχισε να διαμορφώνεται εδώ και χρόνια στην Ελλάδα της βαθειάς οικονομικής κρίσης και των αλλεπάλληλων μνημονίων.
Η τάση αυτή δημιουργήθηκε σταδιακά στο καταναλωτικό κοινό της χώρας μας από την απόλυτη ανάγκη να υποστηρίξουμε την οικονομία μας, το κράτος μας, την απασχόληση των νέων με εισφορές εργοδότη και εργαζόμενου, τον περιορισμό των εισαγωγών προς όφελος της εγχώριας παραγωγής με ταυτόχρονη μείωση του διαχρονικού ελλείμματος του εμπορικού μας ισοζυγίου, δηλαδή με λίγα λόγια, το σπίτι και… την τσέπη μας!
Είναι γνωστό ότι από το 2009 ξεκίνησαν οι πρώτες «διαβουλεύσεις» επαγγελματικών φορέων με το Υπουργείο Εμπορίου για τις προϋποθέσεις χορήγησης Ελληνικού σήματος σε προϊόντα και υπηρεσίες. Οι «διαβουλεύσεις» αυτές διανθίστηκαν με διάφορες πολυμελείς επιτροπές οι οποίες μετά από χρόνια, κατέληξαν στην καθιέρωση προϋποθέσεων χορήγησης Ελληνικού σήματος και την επίσημη παρουσίαση του, τον Δεκέμβριο του 2014 με αρκετούς «συμβιβασμούς» και αυξημένη δόση γραφειοκρατίας (ξεχωριστό σχέδιο κανονισμού για κάθε κλάδο με ειδική απόφαση Υπουργού Ανάπτυξης στην βάση Ελληνικών, Ευρωπαϊκών και Διεθνών προδιαγραφών, ελληνική παραγωγή ανεξαρτήτως ιδιοκτησιακού καθεστώτος ή έδρας κ.α.π.).
Μπροστά στην δαιδαλώδη διαδικασία με ελλιπείς «προδιαγραφές» που καθιέρωσε η δημόσια διοίκηση, μια χούφτα Ελλήνων επιχειρηματιών που αγαπούν τον τόπο τους, αγαπούν την δουλειά τους κατά τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει όχι μόνο στους ίδιους αλλά και στο κοινωνικό σύνολο, που δεν μεταφέρουν την έδρα τους στην Βουλγαρία ή στην Ελβετία συνεχίζοντας να παράγουν κάποια προϊόντα στην Ελλάδα, που πληρώνουν τους άμεσους φόρους οι οποίοι τους αναλογούν μέσα στην χώρα τους χωρίς τις διάσημες μεθοδεύσεις φορο-αποφυγής των πολυεθνικών και πολλών άλλων – αυτοί οι Έλληνες επιχειρηματίες μας προτείνουν ένα σίγουρο, ασφαλή και αποτελεσματικό τρόπο να Αγοράζουμε Ελληνικά !
Ειδικά εμείς, από τον Μάρτιο του 2010 υποστηρίζουμε επίμονα την απόλυτη ανάγκη να ψάχνουμε, να εντοπίζουμε και να προτιμάμε προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα με την σειρά των δώδεκα άρθρων «Αγοράζουμε Ελληνικά!» – το τελευταίο της σειράς με τίτλο Αγοράζουμε Ελληνικά: Περισσότερο αναγκαίο από ποτέ! (Ιούλιος 2015) συγκέντρωσε, ούτε λίγο ούτε πολύ, περισσότερα από38.000 likes!
Θεωρούμε λοιπόν ότι η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με το αντίστοιχο σήμα, μας προσφέρει το ασφαλέστερο «διαβατήριο» για να επιλέξουμε άφοβα και με ασφάλεια, Ελληνικά προϊόντα που κουβαλάνε μαζί τους όλα εκείνα τα στοιχεία που θα βοηθήσουν αποφασιστικά ώστε η γονατισμένη Ελλάδα μας να σταθεί μόνη της και πάλι όρθια στα πόδια της!
Με αυτήν ακριβώς την λογική, προκειμένου ένα προϊόν που κυκλοφορεί στην χώρα μας να τοποθετήσει στην συσκευασία του το σήμα της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, θα πρέπει πρώτα να πιστοποιηθεί από την EUROCERT, ένα αμιγώς Ελληνικό φορέα πιστοποίησης, μετά από αξιολόγηση μιας σειράς συγκεκριμένων, αντικειμενικών και μετρήσιμων κριτηρίων, τα σημαντικότερα των οποίων είναι:
Η ιδιοκτησία της επιχείρησης να ανήκει τουλάχιστον κατά 51% σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα που είναι Έλληνες. Αν δεν είναι Έλληνες, πρέπει να έχουν μόνιμη κατοικία στην χώρα μας.
Η έδρα της επιχείρησης πρέπει να βρίσκεται στην Ελλάδα, να δραστηριοποιείται με Ελληνικό ΑΦΜ και να υπόκειται στην Ελληνική εργατική και φορολογική νομοθεσία.
Η παραγωγική διαδικασία καθώς και η μεταποίηση να αποφέρει υψηλή προστιθέμενη αξία, να γίνεται εξ ολοκλήρου μέσα στην Ελλάδα με Ελληνικές πρώτες ύλες, εφ΄ όσον φυσικά υπάρχουν και επαρκούν. Αν δεν υπάρχουν καθόλου ή δεν επαρκούν, τότε η επιχείρηση που αναγκάζεται να εισάγει πρώτες ύλες και εφ΄όσον όλες οι υπόλοιπες προϋποθέσεις ισχύουν και πιστοποιηθούν, τότε μπορεί να εξασφαλίσει το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ για τα προϊόντα της.
Η Ελληνική επιχείρηση που πιστοποιείται με το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ πρέπει να λειτουργεί νόμιμα, να συμμετέχει σε περιβαλλοντολογικές και κοινωνικές δράσεις και να μεριμνά για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων, των προϊόντων της και των καταναλωτών.
Το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ μπορεί να εξασφαλίσει οποιαδήποτε Ελληνική παραγωγική – μεταποιητική επιχείρηση που έχει εξωστρέφεια, από οποιοδήποτε παραγωγικό κλάδο: Είτε δηλαδή παράγει τρόφιμα ή ποτά, είτε παράγει είδη προσωπικής φροντίδας, έπιπλα ή ενδύματα, μπορεί να αποκτήσει το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ για τα προϊόντα της, εφ΄ όσον βέβαια πιστοποιηθεί εκπληρώνοντας τα σχετικά, αντικειμενικά κριτήρια.
Οι Ελληνικές επιχειρήσεις που αποτελούν την πρώτη «μαγιά» της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και φέρουν ήδη το σχετικό σήμα στην συσκευασία των προϊόντων τους, είναι: Αναψυκτικά ΕΨΑ, Κοτόπουλα Νιτσιάκος, Αναψυκτικά Λουξ, Βαλσαμικό ξίδι Καλαμάτας και άλλα βιολογικά προϊόντα Παπαδημητρίου, Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι, προϊόντα ατομικής υγιεινής ΜΕΓΑ, Βιολογική Μικροζυθοποιία Κυκλάδων – μπύρα Νήσος, Γεωργικές επιχειρήσεις ΑΓΑΝ, Φυσικό μεταλλικό νερό και αναψυκτικά Βίκος, Αναψυκτικά Φλώρινας Δινάκη (Ξινό Νερό), Τρόφιμα Brava (Mediterranean Foods A.E), Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, Ευβοϊκή Ζύμη, και το παραδοσιακό, 100% εξ αποστάξεως ούζο Βαρβαγιάννη Μυτιλήνης.
Θεωρείται βέβαιο ότι πολλές Ελληνικές επιχειρήσεις που εκπληρώνουν τα συγκεκριμένα, αντικειμενικά κριτήρια της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, θα σπεύσουν σταδιακά να εξασφαλίσουν το σχετικό σήμα.
Βασικός στόχος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ είναι να αποτελέσει τον πρεσβευτή της αυθεντικής παραγωγικής Ελλάδας σε ολόκληρο τον κόσμο, μέσα από την συνεχή βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των Ελληνικών παραγωγικών – μεταποιητικών επιχειρήσεων που θα ενισχύει συνεχώς την εξωστρέφειά τους.
Επειδή οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι, θα αποτελούσε έκφραση μοναδικής κοινωνικής ευαισθησίας, αν κάποιες μεγάλες αλυσίδες λιανικής της χώρας μας διέθεταν ένα έστω και μικρό αλλά μόνιμο χώρο στα καταστήματα τους, ακόμα και σαν απλή πληροφόρηση, αποκλειστικά και μόνο για τα προϊόντα που θα φέρουν το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
Μην βιαστείτε να θεωρήστε την πρόταση ρομαντική γιατί η πρώτη αλυσίδα που θα το εφαρμόσει, θα έχει κερδίσει ένα πολύ σημαντικό βραβείο κοινωνικής ευαισθησίας στην συνείδηση κάθε Έλληνα καταναλωτή που δικαίως προβληματίζεται από την πλημμύρα των εισαγόμενων προϊόντων τα οποία καταφθάνουν συνεχώς από τα πιο απίθανα μέρη του κόσμου αλλά και από τα δήθεν «Ελληνικά προϊόντα» – μαϊμού, που κατακλύζουν τα ράφια, προσπαθώντας να κοροϊδέψουν με απίθανα «ευρήματα» τον συνειδητοποιημένο Έλληνα καταναλωτή ο οποίος ψάχνει, αλλά δεν βρίσκει εύκολα αυθεντικά Ελληνικά προϊόντα.
Είναι γεγονός πως όλοι μας, καταναλωτές και παραγωγικός κόσμος, περνάμε δύσκολες μέρες.
Η απόλυτα αναγκαία αλληλοϋποστήριξη με την επίμονη επιλογή αυθεντικών Ελληνικών προϊόντων από Ελληνικές επιχειρήσεις που προσφέρουν απασχόληση, άμεσους φόρους, εξαγωγές, εισφορές και επενδύσεις, είναι βάλσαμο για την Εθνική μας Οικονομία και αποτελεί τον μόνο σίγουρο δρόμο για την έξοδο όλων από την κρίση!
expohellas.analyst.gr
Η τάση αυτή δημιουργήθηκε σταδιακά στο καταναλωτικό κοινό της χώρας μας από την απόλυτη ανάγκη να υποστηρίξουμε την οικονομία μας, το κράτος μας, την απασχόληση των νέων με εισφορές εργοδότη και εργαζόμενου, τον περιορισμό των εισαγωγών προς όφελος της εγχώριας παραγωγής με ταυτόχρονη μείωση του διαχρονικού ελλείμματος του εμπορικού μας ισοζυγίου, δηλαδή με λίγα λόγια, το σπίτι και… την τσέπη μας!
Είναι γνωστό ότι από το 2009 ξεκίνησαν οι πρώτες «διαβουλεύσεις» επαγγελματικών φορέων με το Υπουργείο Εμπορίου για τις προϋποθέσεις χορήγησης Ελληνικού σήματος σε προϊόντα και υπηρεσίες. Οι «διαβουλεύσεις» αυτές διανθίστηκαν με διάφορες πολυμελείς επιτροπές οι οποίες μετά από χρόνια, κατέληξαν στην καθιέρωση προϋποθέσεων χορήγησης Ελληνικού σήματος και την επίσημη παρουσίαση του, τον Δεκέμβριο του 2014 με αρκετούς «συμβιβασμούς» και αυξημένη δόση γραφειοκρατίας (ξεχωριστό σχέδιο κανονισμού για κάθε κλάδο με ειδική απόφαση Υπουργού Ανάπτυξης στην βάση Ελληνικών, Ευρωπαϊκών και Διεθνών προδιαγραφών, ελληνική παραγωγή ανεξαρτήτως ιδιοκτησιακού καθεστώτος ή έδρας κ.α.π.).
Μπροστά στην δαιδαλώδη διαδικασία με ελλιπείς «προδιαγραφές» που καθιέρωσε η δημόσια διοίκηση, μια χούφτα Ελλήνων επιχειρηματιών που αγαπούν τον τόπο τους, αγαπούν την δουλειά τους κατά τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει όχι μόνο στους ίδιους αλλά και στο κοινωνικό σύνολο, που δεν μεταφέρουν την έδρα τους στην Βουλγαρία ή στην Ελβετία συνεχίζοντας να παράγουν κάποια προϊόντα στην Ελλάδα, που πληρώνουν τους άμεσους φόρους οι οποίοι τους αναλογούν μέσα στην χώρα τους χωρίς τις διάσημες μεθοδεύσεις φορο-αποφυγής των πολυεθνικών και πολλών άλλων – αυτοί οι Έλληνες επιχειρηματίες μας προτείνουν ένα σίγουρο, ασφαλή και αποτελεσματικό τρόπο να Αγοράζουμε Ελληνικά !
Ειδικά εμείς, από τον Μάρτιο του 2010 υποστηρίζουμε επίμονα την απόλυτη ανάγκη να ψάχνουμε, να εντοπίζουμε και να προτιμάμε προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα με την σειρά των δώδεκα άρθρων «Αγοράζουμε Ελληνικά!» – το τελευταίο της σειράς με τίτλο Αγοράζουμε Ελληνικά: Περισσότερο αναγκαίο από ποτέ! (Ιούλιος 2015) συγκέντρωσε, ούτε λίγο ούτε πολύ, περισσότερα από38.000 likes!
Θεωρούμε λοιπόν ότι η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με το αντίστοιχο σήμα, μας προσφέρει το ασφαλέστερο «διαβατήριο» για να επιλέξουμε άφοβα και με ασφάλεια, Ελληνικά προϊόντα που κουβαλάνε μαζί τους όλα εκείνα τα στοιχεία που θα βοηθήσουν αποφασιστικά ώστε η γονατισμένη Ελλάδα μας να σταθεί μόνη της και πάλι όρθια στα πόδια της!
Με αυτήν ακριβώς την λογική, προκειμένου ένα προϊόν που κυκλοφορεί στην χώρα μας να τοποθετήσει στην συσκευασία του το σήμα της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, θα πρέπει πρώτα να πιστοποιηθεί από την EUROCERT, ένα αμιγώς Ελληνικό φορέα πιστοποίησης, μετά από αξιολόγηση μιας σειράς συγκεκριμένων, αντικειμενικών και μετρήσιμων κριτηρίων, τα σημαντικότερα των οποίων είναι:
Η ιδιοκτησία της επιχείρησης να ανήκει τουλάχιστον κατά 51% σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα που είναι Έλληνες. Αν δεν είναι Έλληνες, πρέπει να έχουν μόνιμη κατοικία στην χώρα μας.
Η έδρα της επιχείρησης πρέπει να βρίσκεται στην Ελλάδα, να δραστηριοποιείται με Ελληνικό ΑΦΜ και να υπόκειται στην Ελληνική εργατική και φορολογική νομοθεσία.
Η παραγωγική διαδικασία καθώς και η μεταποίηση να αποφέρει υψηλή προστιθέμενη αξία, να γίνεται εξ ολοκλήρου μέσα στην Ελλάδα με Ελληνικές πρώτες ύλες, εφ΄ όσον φυσικά υπάρχουν και επαρκούν. Αν δεν υπάρχουν καθόλου ή δεν επαρκούν, τότε η επιχείρηση που αναγκάζεται να εισάγει πρώτες ύλες και εφ΄όσον όλες οι υπόλοιπες προϋποθέσεις ισχύουν και πιστοποιηθούν, τότε μπορεί να εξασφαλίσει το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ για τα προϊόντα της.
Η Ελληνική επιχείρηση που πιστοποιείται με το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ πρέπει να λειτουργεί νόμιμα, να συμμετέχει σε περιβαλλοντολογικές και κοινωνικές δράσεις και να μεριμνά για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων, των προϊόντων της και των καταναλωτών.
Το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ μπορεί να εξασφαλίσει οποιαδήποτε Ελληνική παραγωγική – μεταποιητική επιχείρηση που έχει εξωστρέφεια, από οποιοδήποτε παραγωγικό κλάδο: Είτε δηλαδή παράγει τρόφιμα ή ποτά, είτε παράγει είδη προσωπικής φροντίδας, έπιπλα ή ενδύματα, μπορεί να αποκτήσει το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ για τα προϊόντα της, εφ΄ όσον βέβαια πιστοποιηθεί εκπληρώνοντας τα σχετικά, αντικειμενικά κριτήρια.
Οι Ελληνικές επιχειρήσεις που αποτελούν την πρώτη «μαγιά» της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και φέρουν ήδη το σχετικό σήμα στην συσκευασία των προϊόντων τους, είναι: Αναψυκτικά ΕΨΑ, Κοτόπουλα Νιτσιάκος, Αναψυκτικά Λουξ, Βαλσαμικό ξίδι Καλαμάτας και άλλα βιολογικά προϊόντα Παπαδημητρίου, Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι, προϊόντα ατομικής υγιεινής ΜΕΓΑ, Βιολογική Μικροζυθοποιία Κυκλάδων – μπύρα Νήσος, Γεωργικές επιχειρήσεις ΑΓΑΝ, Φυσικό μεταλλικό νερό και αναψυκτικά Βίκος, Αναψυκτικά Φλώρινας Δινάκη (Ξινό Νερό), Τρόφιμα Brava (Mediterranean Foods A.E), Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, Ευβοϊκή Ζύμη, και το παραδοσιακό, 100% εξ αποστάξεως ούζο Βαρβαγιάννη Μυτιλήνης.
Θεωρείται βέβαιο ότι πολλές Ελληνικές επιχειρήσεις που εκπληρώνουν τα συγκεκριμένα, αντικειμενικά κριτήρια της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, θα σπεύσουν σταδιακά να εξασφαλίσουν το σχετικό σήμα.
Βασικός στόχος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ είναι να αποτελέσει τον πρεσβευτή της αυθεντικής παραγωγικής Ελλάδας σε ολόκληρο τον κόσμο, μέσα από την συνεχή βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των Ελληνικών παραγωγικών – μεταποιητικών επιχειρήσεων που θα ενισχύει συνεχώς την εξωστρέφειά τους.
Επειδή οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι, θα αποτελούσε έκφραση μοναδικής κοινωνικής ευαισθησίας, αν κάποιες μεγάλες αλυσίδες λιανικής της χώρας μας διέθεταν ένα έστω και μικρό αλλά μόνιμο χώρο στα καταστήματα τους, ακόμα και σαν απλή πληροφόρηση, αποκλειστικά και μόνο για τα προϊόντα που θα φέρουν το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
Μην βιαστείτε να θεωρήστε την πρόταση ρομαντική γιατί η πρώτη αλυσίδα που θα το εφαρμόσει, θα έχει κερδίσει ένα πολύ σημαντικό βραβείο κοινωνικής ευαισθησίας στην συνείδηση κάθε Έλληνα καταναλωτή που δικαίως προβληματίζεται από την πλημμύρα των εισαγόμενων προϊόντων τα οποία καταφθάνουν συνεχώς από τα πιο απίθανα μέρη του κόσμου αλλά και από τα δήθεν «Ελληνικά προϊόντα» – μαϊμού, που κατακλύζουν τα ράφια, προσπαθώντας να κοροϊδέψουν με απίθανα «ευρήματα» τον συνειδητοποιημένο Έλληνα καταναλωτή ο οποίος ψάχνει, αλλά δεν βρίσκει εύκολα αυθεντικά Ελληνικά προϊόντα.
Είναι γεγονός πως όλοι μας, καταναλωτές και παραγωγικός κόσμος, περνάμε δύσκολες μέρες.
Η απόλυτα αναγκαία αλληλοϋποστήριξη με την επίμονη επιλογή αυθεντικών Ελληνικών προϊόντων από Ελληνικές επιχειρήσεις που προσφέρουν απασχόληση, άμεσους φόρους, εξαγωγές, εισφορές και επενδύσεις, είναι βάλσαμο για την Εθνική μας Οικονομία και αποτελεί τον μόνο σίγουρο δρόμο για την έξοδο όλων από την κρίση!
expohellas.analyst.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου