Από τότε που χρησιμοποιούμε ευρέως το Διαδίκτυο όλα έχουν αλλάξει και κάποια έρχονται ταχύτερα «στο πιάτο». Ο λόγος για το σεξ, που προσφέρεται με απίστευτη ευκολία, «πηδώντας» πρώτα ραντεβού και προκαταρκτικά…
Μάλιστα ειδικά για τις Ελληνίδες το Ίντερνετ, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις ιστοσελίδες γνωριμιών, είναι το πιο προσφιλές «όχημα», όταν θέλουν να απιστήσουν.
Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους. Το Facebook μετρά ένα δισεκατομμύριο 128 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως - 5.163.000 στην Ελλάδα - και το twitter 262 εκατομμύρια – 401.000 Έλληνες. Η ευρεία χρήση τους από κάθε είδους συσκευή, ειδικά μέσω των κινητών, έχει αλλάξει τον τρόπο που μιλάμε, γνωρίζουμε κόσμο, φλερτάρουμε, κάνουμε σχέσεις.
Το 80% των γυναικών, οι τέσσερις στις πέντε δηλαδή, δηλώνουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης «κόβουν δρόμο» για την ερωτική επαφή. Τρεις στους πέντε άνδρες ασπάζονται αυτή την άποψη, σύμφωνα με έρευνες που έκαναν τα περιοδικά Shape και Men’s Fitness και το Ινστιτούτο Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας.
«Μια πρώτη λογική εξήγηση σε αυτή τη διαφορά είναι ότι οι άνδρες βρίσκουν και σχέσεις εκτός Διαδικτύου, αφού, παραδοσιακά, οίκοι ανοχής και μπαρ με γυναίκες έχουν «εκπαιδεύσει» γενιές ανδρών στην… αταξία. Κάτι που δεν θα κάνουν οι γυναίκες» εξηγεί ο πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Δρ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης.
«Οι γυναίκες παλιά ήθελαν να είναι άπιστες, αλλά δεν μπορούσαν. Τώρα και θέλουν και μπορούν. Το Διαδίκτυο είναι ιδανικός τόπος συνάντησης των εραστών, αφού έχει και την αίγλη του προχωρημένου… μέσου, που είναι, βέβαια».
Η οικειότητα που δημιουργούν τα κοινωνικά δίκτυα επισπεύδει καταστάσεις, αφού, πολύ συχνά, καταργεί τα πρώτα ραντεβού και οι επίδοξοι άπιστοι πάνε βουρ… στο ψητό. Το 38% των γυναικών και το 46,7% των ανδρών ομολόγησαν ότι συνευρέθηκαν ερωτικά με το αντικείμενο του πόθου τους πολύ νωρίτερα, λόγω οικειότητας μέσω Facebook.
Άλλωστε σχεδόν ένας στους δύο χρήστες (ποσοστό 45,6%) παραδέχεται ότι φλερτάρει στο Facebook, με σκοπό το σεξ. Η προσέγγιση είναι πιο εύκολη, από ό,τι λέει, ενώ η ανωνυμία δίνει την απαραίτητη νότα μυστηρίου και ασφάλειας… Είναι, λοιπόν, το Διαδίκτυο πεδίο δόξης λαμπρό για όσους αναζητούν ξένες αγκαλιές;
«Το Διαδίκτυο για τη γυναίκα λειτούργησε όπως η Βαστίλλη στη Γαλλική Επανάσταση. Η ελέω Θεού άνδρα πατριάρχη βασιλεία τελείωσε…» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Δρ. Κωνσταντινίδης.
«Οι αιώνες καταπίεσης και ηθικολογικής μειοδοσίας στη γυναίκα, ενεργοποίησαν αντανακλαστικά επανάστασης στο γυναικείο φύλο, που βρήκε στο Διαδίκτυο την τεχνολογική, αλλά και την πολιτιστική επανάσταση, μαζί με την σεξουαλική απελευθέρωση».
Πώς, όμως, διαχειρίζονται τα δύο φύλα τα στοιχεία, που δείχνουν ότι το έτερον ήμισυ απήστησε;
Η γυναίκα, λέει ο πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου, είναι ιδιοφυής στην παρακολούθηση δεδομένων. Την παρομοιάζει με τον Σέρλοκ Χολμς, που ψάχνει τα πειστήρια, συνήθως τα βρίσκει και μετά «πλέκει» τη θεωρία γύρω από αυτά.
«Ο άνδρας, πάλι, ανίκανος να βρει πειστήρια, ψάχνει τυφλός το έγκλημα και καταδικάζει χωρίς τεκμήρια, κάτι που η γυναίκα θα το εκμεταλλευτεί για να τον βάλει στη θέση του. Και κερατάς και δαρμένος, δηλαδή, όπως λέει κι ο λαός μας» επισημαίνει ο χειρουργός ουρολόγος – ανδρολόγος.
Πάντως σε κάθε περίπτωση οι άνδρες, που ψάχνουν ερωτικό ταίρι στο Ίντερνετ, είναι σαφώς λιγότεροι από τις γυναίκες. Προτιμούν να σερφάρουν για να ανακαλύπτουν τις νέες τάσεις στα γκάτζετς, κινητά, τάμπλετ, κάμερες και άλλα, παρά να «ψαρέψουν» τον επόμενο στόχο τους. Με αυτόν τον τρόπο, άλλωστε, αποδεικνύουν στους φίλους τους ότι είναι ενήμεροι για τις νέες τάσεις.
Επιπλέον, λόγω ιδιοσυγκρασίας, οι άνδρες είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με την ίντριγκα και με τη σημασία των υπονοούμενων, στα οποία οι γυναίκες είναι εξπέρ. Ο ανδρικός εγκέφαλος θέλει τριπλάσιο χρόνο για να αναγνωρίσει μια «ύποπτη» κίνηση. Είναι όπως με τα πράγματα που ψάχνει, τα οποία είναι μπροστά στα μάτια του, αλλά δεν τα βλέπει. Το βούτυρο στο ψυγείο, το μπλε σακάκι στη ντουλάπα κτλ.
Κάπως έτσι συμπεριφέρεται και στο Διαδίκτυο. Μπορεί μια γυναίκα να τον φλερτάρει και να του δίνει «σήμα» να προχωρήσει κι εκείνος να κλείσει τον υπολογιστή ανυποψίαστος, σε λάθος στιγμή.
«Η γυναίκα στον υπολογιστή είναι ένας σκακιστής γκραντ μετρ, αφού υπολογίζει για διακόσιες κινήσεις μετά… Ενώ ο άνδρας είναι ένας αρχάριος. Αφήνει ίχνη παντού, ενώ η γυναίκα κανένα» υπογραμμίζει ο ο κ. Κωνσταντινίδης.
Και καταλήγει: «Η γυναίκα είναι σίγουρη πότε θα κάνει την επόμενη κίνηση. Είναι σχεδόν βέβαιη πως ο υποψήφιος εραστής θα πέσει στην παγίδα – πρόκληση, που εξυφαίνει σαν άλλη αράχνη. Ενώ ο άνδρας θα ρωτήσει τους κολλητούς του, με την ανασφάλεια που τον δέρνει».
Μάλιστα ειδικά για τις Ελληνίδες το Ίντερνετ, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις ιστοσελίδες γνωριμιών, είναι το πιο προσφιλές «όχημα», όταν θέλουν να απιστήσουν.
Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους. Το Facebook μετρά ένα δισεκατομμύριο 128 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως - 5.163.000 στην Ελλάδα - και το twitter 262 εκατομμύρια – 401.000 Έλληνες. Η ευρεία χρήση τους από κάθε είδους συσκευή, ειδικά μέσω των κινητών, έχει αλλάξει τον τρόπο που μιλάμε, γνωρίζουμε κόσμο, φλερτάρουμε, κάνουμε σχέσεις.
Το 80% των γυναικών, οι τέσσερις στις πέντε δηλαδή, δηλώνουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης «κόβουν δρόμο» για την ερωτική επαφή. Τρεις στους πέντε άνδρες ασπάζονται αυτή την άποψη, σύμφωνα με έρευνες που έκαναν τα περιοδικά Shape και Men’s Fitness και το Ινστιτούτο Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας.
«Μια πρώτη λογική εξήγηση σε αυτή τη διαφορά είναι ότι οι άνδρες βρίσκουν και σχέσεις εκτός Διαδικτύου, αφού, παραδοσιακά, οίκοι ανοχής και μπαρ με γυναίκες έχουν «εκπαιδεύσει» γενιές ανδρών στην… αταξία. Κάτι που δεν θα κάνουν οι γυναίκες» εξηγεί ο πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Δρ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης.
«Οι γυναίκες παλιά ήθελαν να είναι άπιστες, αλλά δεν μπορούσαν. Τώρα και θέλουν και μπορούν. Το Διαδίκτυο είναι ιδανικός τόπος συνάντησης των εραστών, αφού έχει και την αίγλη του προχωρημένου… μέσου, που είναι, βέβαια».
Η οικειότητα που δημιουργούν τα κοινωνικά δίκτυα επισπεύδει καταστάσεις, αφού, πολύ συχνά, καταργεί τα πρώτα ραντεβού και οι επίδοξοι άπιστοι πάνε βουρ… στο ψητό. Το 38% των γυναικών και το 46,7% των ανδρών ομολόγησαν ότι συνευρέθηκαν ερωτικά με το αντικείμενο του πόθου τους πολύ νωρίτερα, λόγω οικειότητας μέσω Facebook.
Άλλωστε σχεδόν ένας στους δύο χρήστες (ποσοστό 45,6%) παραδέχεται ότι φλερτάρει στο Facebook, με σκοπό το σεξ. Η προσέγγιση είναι πιο εύκολη, από ό,τι λέει, ενώ η ανωνυμία δίνει την απαραίτητη νότα μυστηρίου και ασφάλειας… Είναι, λοιπόν, το Διαδίκτυο πεδίο δόξης λαμπρό για όσους αναζητούν ξένες αγκαλιές;
«Το Διαδίκτυο για τη γυναίκα λειτούργησε όπως η Βαστίλλη στη Γαλλική Επανάσταση. Η ελέω Θεού άνδρα πατριάρχη βασιλεία τελείωσε…» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Δρ. Κωνσταντινίδης.
«Οι αιώνες καταπίεσης και ηθικολογικής μειοδοσίας στη γυναίκα, ενεργοποίησαν αντανακλαστικά επανάστασης στο γυναικείο φύλο, που βρήκε στο Διαδίκτυο την τεχνολογική, αλλά και την πολιτιστική επανάσταση, μαζί με την σεξουαλική απελευθέρωση».
Πώς, όμως, διαχειρίζονται τα δύο φύλα τα στοιχεία, που δείχνουν ότι το έτερον ήμισυ απήστησε;
Η γυναίκα, λέει ο πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου, είναι ιδιοφυής στην παρακολούθηση δεδομένων. Την παρομοιάζει με τον Σέρλοκ Χολμς, που ψάχνει τα πειστήρια, συνήθως τα βρίσκει και μετά «πλέκει» τη θεωρία γύρω από αυτά.
«Ο άνδρας, πάλι, ανίκανος να βρει πειστήρια, ψάχνει τυφλός το έγκλημα και καταδικάζει χωρίς τεκμήρια, κάτι που η γυναίκα θα το εκμεταλλευτεί για να τον βάλει στη θέση του. Και κερατάς και δαρμένος, δηλαδή, όπως λέει κι ο λαός μας» επισημαίνει ο χειρουργός ουρολόγος – ανδρολόγος.
Πάντως σε κάθε περίπτωση οι άνδρες, που ψάχνουν ερωτικό ταίρι στο Ίντερνετ, είναι σαφώς λιγότεροι από τις γυναίκες. Προτιμούν να σερφάρουν για να ανακαλύπτουν τις νέες τάσεις στα γκάτζετς, κινητά, τάμπλετ, κάμερες και άλλα, παρά να «ψαρέψουν» τον επόμενο στόχο τους. Με αυτόν τον τρόπο, άλλωστε, αποδεικνύουν στους φίλους τους ότι είναι ενήμεροι για τις νέες τάσεις.
Επιπλέον, λόγω ιδιοσυγκρασίας, οι άνδρες είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με την ίντριγκα και με τη σημασία των υπονοούμενων, στα οποία οι γυναίκες είναι εξπέρ. Ο ανδρικός εγκέφαλος θέλει τριπλάσιο χρόνο για να αναγνωρίσει μια «ύποπτη» κίνηση. Είναι όπως με τα πράγματα που ψάχνει, τα οποία είναι μπροστά στα μάτια του, αλλά δεν τα βλέπει. Το βούτυρο στο ψυγείο, το μπλε σακάκι στη ντουλάπα κτλ.
Κάπως έτσι συμπεριφέρεται και στο Διαδίκτυο. Μπορεί μια γυναίκα να τον φλερτάρει και να του δίνει «σήμα» να προχωρήσει κι εκείνος να κλείσει τον υπολογιστή ανυποψίαστος, σε λάθος στιγμή.
«Η γυναίκα στον υπολογιστή είναι ένας σκακιστής γκραντ μετρ, αφού υπολογίζει για διακόσιες κινήσεις μετά… Ενώ ο άνδρας είναι ένας αρχάριος. Αφήνει ίχνη παντού, ενώ η γυναίκα κανένα» υπογραμμίζει ο ο κ. Κωνσταντινίδης.
Και καταλήγει: «Η γυναίκα είναι σίγουρη πότε θα κάνει την επόμενη κίνηση. Είναι σχεδόν βέβαιη πως ο υποψήφιος εραστής θα πέσει στην παγίδα – πρόκληση, που εξυφαίνει σαν άλλη αράχνη. Ενώ ο άνδρας θα ρωτήσει τους κολλητούς του, με την ανασφάλεια που τον δέρνει».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου